اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| تاریخ سازی نیجریه از زبان سرمربی این تیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان نیجریه پس از پیروزی شاگردانش برابر کوبا، گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ، کوبا را شکست میدهیم و از این بابت خوشحالیم.

والیبال نوجوانان جهان| تاریخ سازی نیجریه از زبان سرمربی این تیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد موسی پس از برد نیجریه مقابل کوبا در مرحله نیمه‌نهایی و رقابت این تیم‌ها برای رتبه 13 تا 16، گفت: دو ست اول را راحت بردیم اما بعد از این دو ست بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند چرا که تاکنون دسترسی و تجربه چنین مسابقه‌ای را نداشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا بعد از برد در دو ست اول و دوم، نتیجه دو ست بعدی را واگذار کردید، افزود: بازیکنانم هم خسته بودند و هم استرس داشتند. ضمن اینکه در وسط بازی یکی از بهترین بازیکنان تیم مصدوم شد و مجبور شدیم تعویض‌هایی داشته باشیم.

موسی افزود: در ست پنجم با ترکیب و تاکتیک جدید وارد میدان شدیم و موفق به شکست کوبا برای نخستین بار شدیم.

سرمربی نیجریه در واکنش به این سئوال که آیا نیجریه به اهداف خود در این تورنمنت رسیده است یا نه؟ بیان داشت: خیر ما به اهدافمان نرسیدیم. قصد داشتیم در جایگاه بالاتری قرار بگیریم که این اتفاق نیفتاد. در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم سال های آینده نتیجه بهتری بگیریم.

مایکل آباری بازیکن تیم نیجریه پس از بازی با کوبا گفت: باید این بازی را ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم، ست اول  را بردیم و بعد از آن بازی را جدی نگرفتیم. کم سن و سال هستیم ولی تجربه های زیادی از این مسابقات به دست آوردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول