اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

موکب‌ها نقش رسانه‌ای خود را ایفا کنند/ ضرورت ارائه خدمات پزشکی در همه موکب‌ها

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه اربعین همچون هیأتی است که میزبان آن امام حسین (ع) است، گفت: باید همه موکب‌های اربعینی به جز ارائه خدمات، نقش رسانه‌ای خود را هم به خوبی ایفا کرده و خودشان محتوا تولید کنند.

موکب‌ها نقش رسانه‌ای خود را ایفا کنند/ ضرورت ارائه خدمات پزشکی در همه موکب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست مشورتی مدیران موکب‌های اربعین با حضور مسئولان کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در فاطمیه بزرگ تهران طی سخنانی با اشاره به ضرورت فعالیت رسانه‌ای موکب‌های اربعین گفت: باید همه موکب‌های اربعینی به جز ارائه خدمات، نقش رسانه‌ای خود را هم به خوبی ایفا کنند و خودشان محتوا تولید کنند.

وی با اشاره به عشق و علاقه زائران ایرانی و عراقی گفت: به لطف خدا و معجزه اربعین حسینی طی سال‌های گذشته روابط عاطفی خوبی بین مردم ایران و عراق خصوصاً زائران و موکب‌داران شکل گرفته است.

این سخنران مذهبی از ضرورت ارائه خدمات پزشکی و سلامت در ایام پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: از موکب‌داران درخواست می‌کنم که خدمات پزشکی و سلامت را هم در کنار دیگر خدمات به زائران ارائه کنند. همچنین موضوع ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر نکات مهم اربعین است که باید موکب‌داران این پروتکل‌ها را از متخصصان دریافت و در بین زائران ترویج دهند.

وی با بیان این که در راه خدمت به زوار امام حسین (ع) باید سختی‌ها را تحمل کرد، گفت: امام حسین (ع) خیلی زحمت ما را کشیده است و هرچه در راه زیارت اربعین متحمل سختی شویم، باز هم قابل قیاس با رنج‌ها و سختی‌های اهل بیت و یاران امام حسین (ع) نخواهد بود. بدانید اربعین هیأتی است که میزبان آن خود امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول