اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

«فعالان اربعین» مجازی گردهم می‌آیند

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری گردهمایی ملی «فعالان اربعین» به صورت مجازی برای موکب‌داران ایرانی و فعالان اربعین خبرداد.

«فعالان اربعین» مجازی گردهم می‌آیند

امید توسنگ مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این مجموعه هر ساله گردهمایی فعالان مردمی عرصه اربعین و همچنین گرهمایی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین را به صورت حضوری برگزار می‌کردیم، عنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته امکان برگزاری این همایش به صورت حضوری فراهم نشده؛ به همین علت، گردهمایی، مجازی دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: ششمین گردهمایی «فعالان اربعین» شنبه هفته آینده ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با نشانی مجازی و با هدف هماهنگی میان موکب‌داران و کاروان‌های اربعینی، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اربعین ۱۴۰۰ و نگاهی به فرصت‌های پیش‌رو در اربعین برگزار خواهد شد. 

توسنگ با تاکید بر اینکه مراسم و مناسک اربعین تعطیل‌پذیر نیست، گفت: ما باید با توجه به امکانات و شرایط ویژه امسال به دنبال تکریم و بزرگداشت اربعین باشیم و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حسین یکتا و جمعی دیگر از مسئولین مرتبط سخنرانی خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول