اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| تمجید فاینزا از شاگردانش/ نقشه ایتالیایی ها برای شکست آرژانتین

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایتالیا گفت: آرژانتین از نظر تکنیکی و تاکتیکی بهتر از ایتالیاست و شاگردانم باید از همین حالا روی موفقیت در مسابقه فردا تمرکز کنند.

والیبال نوجوانان جهان| تمجید فاینزا از شاگردانش/ نقشه ایتالیایی ها برای شکست آرژانتین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نوجوانان ایتالیا با غلبه 3 بر صفر مقابل برزیل حریف آرژانتین شدند تا برای کسب رتبه پنجمی مسابقات تلاش کنند.

وینچنزو فاینزا، سرمربی ایتالیا تاکید کرد که تیمش پیروزی سختی مقابل برزیل کسب کرد و گفت: بازی سختی بود چون دیروز شکست خوردیم و از گردونه اصلی رقابت‌ها حذف شدیم و باید امروز برای رده‌بندی بازی می‌کردیم، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون مقابل برزیل عالی بودند.

با این که میانگین قدی برزیل نسبت به ایتالیا بالاتر است، اما لاجوردی‌پوشان در سرویس و حمله از حریف بهتر هستند. فاینزا این موضوع را تایید کرد و افزود: برزیل از لحاظ فیزیکی خیلی بهتر از ما بود بنابراین باید از لحاظ تاکتیکی بر آن‌ها غلبه می‌کردیم. یادآوری می‌کنم که آرژانتین از نظر تکنیکی و تاکتیکی خیلی بهتر از ایتالیا است، بنابراین باید از همین امروز روی بازی فردا تمرکز کنیم تا بتوانیم مثل امروز بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی نقطه ضعفی برای اصلاح در تیمش پیش از بازی فردا قابل تصور نیست و گفت: فقط باید کمی خوش شانس باشیم. دیروز فرصت‌های برد زیادی داشتیم اما متاسفانه باختیم.

فاینزا درخصوص شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان رقابت‌های ایران هم گفت: با این‌که در مجموع خیلی‌ها شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکردند و مشکل‌ساز شدند، اما توانستیم به مشکلات غلبه کنیم و فدراسیون ایران هم عملکردی عالی در این زمینه داشت.

متئو استافورینی کاپیتان ایتالیا درباره پیروزی تیمش مقابل برزیل گفت: بعد از شکست دیروز، بازی مقابل برزیل برایمان بسیار سخت بود اما در تکنیک و تاکتیک بهتر از حریف بودیم و بازی را بردیم.

او درخصوص مسابقه با آرژانتین در آخرین روز رقابت‌ها گفت: این تیم به لحاظ تکنیکی بسیار بهتر از تیم ایتالیا و باید کل روز را روی این موضوع تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول