اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

واکنش بازیکن نفت به جریمه 30 درصدی: نمی‌توان «پراید» سوار شد و اندازه «بنز» از آن توقع داشت

بسکتبالیست فصل گذشته نفت آبادان به جریمه 30 درصدی مدیران این باشگاه علیه بازیکنان و کادرفنی واکنش نشان داد.

واکنش بازیکن نفت به جریمه 30 درصدی: نمی‌توان «پراید» سوار شد و اندازه «بنز» از آن توقع داشت

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه باشگاه نفت آبادان بازیکنان و کادرفنی را جریمه 30 درصدی کرده است، اظهار داشت: من به دلیل تجربه‌هایی که در سالهای گذشته داشتم از این اتفاق سورپرایز نشدم چون عادت کرده‌ام. ذوب‌آهن، همیاری زنجان و شهرداری تبریز نیز این اتفاقات را رقم زدند و بخشی از پول مرا ندادند، حالا هم به نفت آبادان رسیده است. 

وی ادامه داد: با بضاعتی که تیم داشت، بچه‌ها چقدر زحمت کشیدند تا تیم نتیجه بگیرد تا مردم خونگرم آبادان خوشحال شوند، اما متأسفانه چهار پنج ماه است که تماس ما را پاسخ نمی‌دهند. ما را در بلک‌لیست قرار داده‌اند. 

بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال نفت آبادان عنوان کرد: روز گذشته مبلغی را به حساب ما واریز کردند و وقتی گفتیم چرا کم است، آنها اعلام کردند که بخشی از قرارداد به عنوان جریمه کسر شده است. آنها باید جوابگوی زحمات بازیکنان باشند. این حق خانواده بازیکنان و کادرفنی است که کسر شده است و کسی باید جلوی این رفتارها را بگیرد.

داوودی ادامه داد: وقتی با پارو مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم که چرا جریمه شدیم، او گفت: به خاطر اینکه تیم نتیجه نگرفته است و بعد از چند دقیقه تلفن را قطع کرد. اگر می‌توانستند بازیکن خارجی می‌گرفتند. بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را کردند و هیچ‌کس کم‌کاری نکرد. نمی‌توانید پراید سوار شوید و اندازه بنز از آن توقع داشته باشید. اگر بازیکن خارجی داشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم. این رفتارها ناشایست است حیف آن زحمتی که بچه‌ها کشیدند و دیده نشد.

 

بازیکن فصل گذشته نفت اظهار داشت: شاید آنها دوست داشتند ما این فصل هم در این تیم بمانیم و قرارداد ببندیم اما این اتفاق نیفتاد و به خاطر همین به فکر جریمه افتادند. این حرکت اصلاً درست نیست چون بازیکن حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد؛‌ ما مگر چند سال می‌توانیم بازی کنیم. 

وی در مورد اینکه آیا به فدراسیون شکایت کرده‌اید یا خیر، گفت: هنوز این کار را انجام نداده‌ایم و بستگی به رفتار باشگاه دارد. ما نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم و به دنبال این هستیم که همان چیزی که در قرارداد ذکر شده را پرداخت کنند. باید بترسند از روزی که حقی که از خانواده ما می‌خورند روزی دامن‌شان را بگیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول