اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۵ پروژه در ورامین به بهره برداری رسید/ اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر با افتتاح یک واحد صنعتی

همزمان با هفته دولت، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و یک‌صد نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار شدند.

۲۵ پروژه در ورامین به بهره برداری رسید/ اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر با افتتاح یک واحد صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با هفته دولت، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار و سایر مسوولین یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۴۲۱ پروژه عمرانی طی هفته دولت در استان تهران به بهره برداری رسید

عبدالرضا چراغعلی معاون امور عمرانی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: شهرستان ورامین در هفته دولت ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان با موضوعات فرهنگی، روستایی و صنعتی یا به بهره برداری رسید و چند مورد هم گلنگ زنی بود که انجام شد.

وی گفت: امیدوارم با توجه به شرایط و روند خوبی که در شهرستان ورامین ایجاد شده است فعالیت های بیشتر و بهتری را شاهد باشیم که این نوید در سال ۱۴۰۱ بیشتر و بهتر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: در هفته دولت، مجموعا ۷هزار میلیارد تومان پروژه هایی بود که در سطح استان یا به بهره برداری و یا گلنگ زنی شد که بخش قابل توجه آن با مشارکت بخش خصوصی و مردم بود که شامل ۴۲۱ پروژه و بیش از ۵ هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست گذاری و ریل گذاری که در بحث ایجاد اشتغال و سرعت در فعالیت های عمرانی به خصوص شهرداری ها شده مردم عزیزمان هم در سال جاری و هم در سال پیش رو بیشتر شاهد به سرانجام رسیدن فعالیت های عمرانی باشند.

اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در شرکت صنعتی

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید روغن صنعتی، ضایعات کارخانجات روغن که خروجی این کار در صنعت لوازم آرایشی و لاستیک خودرو می باشد فعالیت می کند.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر زیر بنا و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هم سرمایه گذاری شده و برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۶۰ نفر هم بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: در کنار ضایعات بخش روغن کشی استفاده از ضایعات صنایع چرم برای چرم سازی استفاده می شود که در کنار روغن صنعتی، تولید گلیسرین هم است.

میرزایی عنوان کرد: در حال حاضر به بازار داخلی این محصولات عرضه می شود اما متقاضیانی مثل کشورهای ترکیه، چین و حتی کشورهای اروپایی برای استفاده از این تولیدات اعلام آمادگی کرده اند که امید است با افزایش ظرفیت این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول