اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دریادار ایرانی: اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت و آرامش منطقه را بهم بریزند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت کشورهایی در قالب ستیزه جویانه امنیت و آرامش منطقه را بر هم بزنند، گفت: مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان نشان از همبستگی ملت‌ها دارد.

دریادار ایرانی: اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت و آرامش  منطقه را بهم بریزند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق ارتش های جهان که به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)  با رهنمودهایشان ما را به گونه ای در مسیر هدایت قرار دادند که بتوانیم به عنوان سربازان خالص میهن عزیزمان طلایه دار پیام صلح و دوستی باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و  متعهد به نظام و آرمان های  اسلامی است، ادامه داد: امروز توانستیم به گونهای عمل کنیم که مورد رضایت همگان باشد و این مسابقات نشان از همبستگی  ملت ها دارد  که موجب  برقراری صلح و دوستی  بر پایه استقامت و مقاومت ، استکبار ستیزی ، خودباوری و خود کفایی شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه  ایران اسلامی همواره منادی صلح و دوستی بوده و دست دوستی به ملت ها داده است، افزود:  مطمئن باشید  هیچ گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند. ما روی پای خود ایستادیم و امروز  به عنوان کشوری مستقل از حوزه دریا حفاظت می کنیم.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه یکی از پیام‌های این مسابقات اقتدار است، افزود:  برخی ها نمی خواهند کشورهای آزاده را در کنار هم ببینند و ما  تلاش می کنیم با ظرفیت های موجود، هر ساله  میزبان رشته های مختلف  مسابقات ارتش های جهان بوده  و کیفیت مسابقات را بالا ببریم. امیدواریم  شاهد حضور کشورهای بیشتری برای مسابقات دوره های بعدی ارتش های جهان در ایران اسلامی باشیم. این سومین دوره است که میزبان این رقابت ها بوده  و برای اولین بار در شمال کشور میزبان مسابقات جام دریا هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروز وقتی که نیروهای مسلح کشورها در کنار هم قرار می گیرند پیام خاصی به دشمن می هد، دشمن کوردل این  پیام را به خوبی دریافت کن و بدان و بفهم که ملت های آزاده با سربلندی ، احترام و اقتدار با تو مقابله و تو را بی آبرو خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول