اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دهمین مدرسه خیرساز جوادآباد ورامین افتتاح شد/ روستای خورین صاحب کتابخانه شد

همزمان با هفته دولت دهمین مدرسه خیرساز بخش جوادآباد ورامین با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان باحضور معاون استاندار و مسوولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

دهمین مدرسه خیرساز جوادآباد ورامین افتتاح شد/ روستای خورین صاحب کتابخانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با هفته دولت مراسم افتتاح دهمین مدرسه خیرساز بخش جوادآباد ورامین با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان با حضور معاون استاندار و مسوولین شهرستانی برگزار شد.

عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: مدرسه خیرساز روستای علی آباد محیط یک مدرسه خیرساز است که یک نفر به نیت پدر بزرگوارشان مبلغی را کمک کردند و مابقی آن را اداره کل نوسازی شهرستان های استان تهران پرداخت کردند که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در سه کلاس درس و دو کلاس اداری بنا شده است که امروز با حضور معاون استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولین افتتاح شد.

وی گفت: تاکنون ۱۱ پروژه مدرسه خیرساز در جوادآباد به بهره برداری رسیده که این دهمین پروژه ای است که امروز افتتاح شد و قرار است یازدهمین پروژه مدرسه خیرساز روستای محمدآباد عربها که یک مدرسه ۶ کلاسه است در روزهای پایانی شهریور افتتاح و به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد برگزار اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان، افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از فرهنگیان بخش جوادآباد با همکاری شبکه بهداشت ورامین برای دریافت واکسن دسته بندی شده اند و بصورت تجمعی این عزیزان را دسته بندی کردیم که دز اول را بالای ۸۰ درصد همکاران فرهنگی دریافت کردند و از امروز هم نوبت دز دوم را اعلام کرده ایم که طبق برنامه زمان بندی شده این دز را هم دریافت کنند و برای مهرماه آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.

کیوانلو در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از نظر تراکم دانش آموزی بخش جواد آباد کمترین تراکم را در کل استان دارد و مدارس روستایی این مکان را دارند که بصورت حضوری مدارس بازگشایی شود و سال گذشته مدارس ابتدایی روستاهای ما بالای ۸۰ درصد بصورت حضوری بحث کلاس درسی را داشت اما در کنار آن آموزش مجاری را هم داشتند و امسال هم به همین صورت خواهد بود و امیدواریم با انجام واکسیناسیون بیشتر هرچه سریعتر زنجیره ویروس کرونا قطع شود و چنانچه ستاد مبارزه با کرونا اعلام بر دایر بودن تمامی مدارس بصورت حضوری کنند ما آمادگی بازگشایی مدارس را در مهرماه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: همچنین یک سالن هم اندیشی بنام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش با همت خیرین بنا شده است که امروز نیز مورد افتتاح قرار گرفت.

مجتمع فرهنگی روستای خورین افتتاح شد

در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان ورامین که امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار ورامین، دهیاری و سایر مسولین به بهره برداری رسید، مجتمع فرهنگی روستای خورین نیز مورد افتتاح قرار گرفت.

مجتمع فرهنگی خورین در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در سه طبقه با مساحت ۹۰۰ متر مربع که شامل کتابخانه‌، کارگاه آموزشی، انبار و تجاری احداث شده است.

این مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان ساخته شده که در اختیار مردم خوب و فهمیم روستای خورین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول