اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| تبریک سرمربی آرژانتین به ایران پس از غلبه بر آلمان!

سرمربی تیم والیبال نوجوانان آرژانتین پس از پیروزی تیمش مقابل آلمان به ایران برای اجرای رضایت‌بخش و دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان تبریک گفت.

والیبال نوجوانان جهان| تبریک سرمربی آرژانتین به ایران پس از غلبه بر آلمان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پابلو ریکو پس از برد شاگردانش برابر آلمان آن هم در روزی که تیمش نسبت به حریف پراشتباه بود، گفت: از این پیروزی و عملکرد بازیکنانم بسیار راضی و خوشحال هستم. فکر می‌کنم کلید اصلی موفقیت ما، دفاع تیم بود و عملکرد خوبی در توپ‌های برگشتی داشتیم.

وی با بیان اینکه بعد از شکست در بازی روز گذشته مقابل ایران، بازیکنان آرژانتین ناراحت و ناامید شدند، افزود: خوشبختانه این بازی را بردیم و حالا امیدوارم در بازی آخر در رتبه پنجم قرار بگیریم.

ریکو به نقاط قوت و ضعف تیمش قبل از بازی آخر هم اشاره کرد و گفت: باید روی سرویس و دفاع تمرکز کنیم تا بتوانیم در آخرین بازی به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این‌که تیمش برای حضور در این رقابت‌ها چه بازه زمانی صرف کرد تا به آمادگی برسد و آیا این زمان کافی بود، گفت: زمان‌مان کافی نبود اما از عملکرد بچه‌ها راضمی هستم که توانستند تا این مرحله از مسابقات بالا بیایند.

او از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ایران ابراز رضایت کرد و افزود: پروتکل‌های بهداشتی کرونا این تورنمنت به خوبی اجرا شد و راضی هستیم. به ایران برای برای سازماندهی و اجرای پروتکل‌ها تبریک می‌گویم.

ناهیل کاستیلو، کاپیتان آرژانتین هم در ارزیابی تقابل با آلمان، گفت: بازی بسیار سختی بود اما از عملکردمان راضی هستم. در ست اول سرویس‌های خیلی خوبی زدیم و با وجود این‌که میانگین قدی آلمان نسبت به تیم ما بالاتر بود، نمایش بهتری داشتیم و در ست سوم و چهارم هم دفاع خوبی انجام دادیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول