اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: حواشی بسکتبال به خاطر فضای مجازی است/ نیاز نیست قرارداد سرمربی چند ساله باشد

رئیس فدراسیون بسکتبال در نشست خبری در خصوص حواشی اخیر تیم ملی و این فدراسیون صحبت هایی را مطرح کرد.

طباطبایی: حواشی بسکتبال به خاطر فضای مجازی است/ نیاز نیست قرارداد سرمربی چند ساله باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامین طباطبایی در نشست خبری معارفه سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال گفت: هاشمی جای معرفی ندارد و جزو مربیان برتر کشور است وسلیقه بازیکنی او مشخص است و کمیته فنی نیز پس از جلسه دو سه ساعته انتخاب شد و امیدواریم او شایستگی های خود را ثابت‌ کند و تیم ملی نیز از دانش فنی او استفاده کند.

طباطبایی در مورد حضور ادامه دار سرپرست تیم ملی گفت: قاسمی عضو تیم ملی دانشجویان و بزرگسالان بوده و فردی نا آشنا با بسکتبال نبوده و کاملا مسلط است. تنها کسی بوده که در دوره مربیگری آلمان گواهینامه بین المللی مربیگری گرفته است. وقتی کار را شروع کردیم او را به عنوان مدیر تیم های ملی انتخاب کردیم. چون مشکلاتی در گذشته به خاطر جدا بودن سرپرست و مدیرییت تیم های ملی بوده، ما سعی کردیم مدیریت تیم های ملی و سرپرست یک نفر باشد و به همین دلیل این پست را هم به قاسمی سپردیم، هرچند سرپرستی کار بسیار سختی است. البته نقاط ضعفی هم بود که نمی توانیم کتمان کنیم.

وی ادامه داد: قاسمی از این به بعد تنها به عنوان مدیر تیم های ملی کار خواهد کرد و سرپرستی به فرد دیگر داده می شود.

طباطبایی‌ در مورد حواشی بسکتبال گفت: این موضوع در رسانه های بیگانه هم زیاد مطرح می شود که  بسکتبال حاشیه دارد، اما حاشیه کجاست؟ چه حاشیه ای؟ به هرحال همه تیم های ملی حواشی دارد و این هم طبیعی است. هدفگذاری ما جام جهانی و المپیک بود که رسیدیم، اگر دوستان دنبال مدال المپیک بودند که بسم الله بیایند ‌ مدالد بگیرند. این حواشی هم بیشتر به دلیل فضای مجازی است، اما قبول هم داریم باید فضای خوبی را در تیم ملی ایجاد شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد قرارداد هاشمی و اینکه قرار است چند ماه دیگر انتخابات فدراسیون برگزار شود و چه تضمینی وجود دارد که او باز هم سرمربی باشد، عنوان کرد: چه در قرارداد داخلی و چه خارجی اگر قرار بر تغییر باشد به هرحال اتفاق می افتد و نیاز نیست حتما ۱۰ ساله باشد. در مورد بائرمن هم این وجود داشت که هر دو طرف حق فسخ یک طرفه را داشتند. چنین چیزی هم‌ نیست که قرارداد طوری بسته شود که رئیس بعدی فدراسیون نتواند آن را تغییر دهد. براساس تعامل دو طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول