اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره‌مندی 100 درصد جمعیت شهری «طبس» از نعمت گاز

سرپرست فرمانداری ویژه طبس گفت: با کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به طرح مسکن ملی، ۱۰۰ درصد حوزه‌های شهری از نعمت گاز برخوردار شدند.

بهره‌مندی 100 درصد جمعیت شهری «طبس» از نعمت گاز

مهدی الاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، اظهار داشت: طی هفته دولت امسال در مجموع ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد تومان در شهرسان طبس افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد ۵۴ پروژه افتتاح و ۶ پروژه کلنگ‌زنی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های افتتاح شده ۲۷ پروژه شهری و ۲۷ پروژه روستایی است، تبیین کرد: در مجموع ۳۳۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های هفته دولت هزینه شده که از این میزان ۲۰۸ میلیارد برای پروژه‌های افتتاح شده و ۱۲۶ میلیارد تومان هم پروژه‌های کلنگ‌زنی اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری ویژه طبس با اعلام اینکه با کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به طرح مسکن ملی، ۱۰۰ درصد حوزه‌های شهری از نعمت گاز برخوردار شدند، افزود: گازرسانی به شهرهای طبس، دیهوک و عشق‌آباد انجام و همچنین ۷ روستا در هفته دولت گازرسانی شد که در مجموع ۸۵ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

الاهی از کلنگ‌زنی عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: با اتصال این روستاها به شبکه گاز در مجموع ۹۸ درصد روستاهای شهرستان طبس تحت پوشش شبکه گاز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول