اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعزام ۳۴۳ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴۳ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

اعزام ۳۴۳ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مهدی هنری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: افرادی که علاقه‌مند به کمک به همنوعانشان در مناطق محروم و در عرصه‌های مختلف هستند می‌توانند در قالب اردوهای جهادی فعالیت نمایند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۹ اردوی جهادی در مناطق محروم استان خدمت‌رسانی کرده‌اند، تصریح کرد: تعداد ۲ هزار و ۶۵۸ جهادگر در قالب این اردوها به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنین از آغاز امسال تاکنون ۴ گروه جهادی از تهران شامل ۲۸۰ نفر به مردم مناطق محروم استان ارائه خدمت کردند، یادآور شد: طی فرآیند فعالیت تمامی گروه‌های جهادی که در این مدت در استان فعالیت داشتند ۴۱۸ روستا شامل ۴۰ هزار و ۹۶۴ نفر از مزایای خدماتشان بهره‌مند شده‌اند.

هنری گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده توسط جهادگران در این مدت در مناطق محروم استان ۲۲ میلیارد و ۸۸۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: جهادگران خدماتی شامل سیمان‌کاری استخر کشاورزی، سیمان‌کاری جداول، مرمت خانه محرومان، تکمیل حسینیه و مسجد، انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله روخوانی و حفظ قرآن کریم، احکام، مشاوره، آموزش خیاطی ارائه کرده‌‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بیشتر روستاهای محروم شهرستان‌های مرزی شامل نهبندان، سربیشه و زیرکوه از خدمات گروه‌های جهادی فعال در استان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول