اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید مجلس بر تصویب طرح شفافیت آراء/دولت قبل سهم کرمان از اخذ مالیات را برنگرداند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فعلی به شفافیت اعتقاد دارد و تأکید دارد تا این طرح را تصویب کند.

تأکید مجلس بر تصویب طرح شفافیت آراء/دولت قبل سهم کرمان از اخذ مالیات را برنگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در میان جمعی از نخبگان جوان کرمانی رأی بالای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت را نشان دهنده همراهی مجلس با دولت خواند و اظهار داشت: امیدوارم این همراهی با حفظ استقلال مجلس ادامه پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: مجلس به وزرا اعتماد کرده و امیدوارم بتوانند برنامه‌های خود را پیاده کرده و پیش ببرند.

 

وی ایجاد پژوهشکده حاج قاسم را اقدام بسیار بزرگی خواند و ابراز داشت: این اتفاق مبارک را توانستیم با پیگیری‌های مستمر در دانشگاه باهنر کرمان رقم بزنیم و حتی ردیف بودجه مستقلی هم برایش تعریف شده است.

زاهدی عنوان کرد: راور هیچ صنعت و اشتغالی نداشت و مردم خوب این دیار روحیه مناسبی نداشتند؛ اما با پیگیری‌هایی که شد کارخانه فولاد را راه انداختیم که  فاز اول آن تکمیل شده و تا سال آینده به زغال‌سنگ نیز می‌رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال آب خلیج فارس هزار میلیارد تومان لازم دارد، گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت دادیم؛ توانستیم ۷۰۰ هزار میلیارد آن را تامین کنیم.

وی با اشاره به همکاری کارخانه‌های استان در عمران و آبادانی شهر تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم قرار شد آب فولاد بوتیا از فاضلاب کرمان تامین شود و در مقابل فولاد طرح فاضلاب کرمان را تامین کند.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح شفافیت آرا حتما رای خواهد آورد، گفت: اما به شفافیت اعتقاد کامل دارم، طرحی که قبلاً در مجلس  رای نیاورد اصلاحات گسترده‌ای دارد؛ برخی طرح‌ها مثل برجام و FATF و ... نیاز به شفافیت دارد و باید اتفاق بیفتد، مجلس فعلی به شفافیت اعتقاد دارد و تاکید دارد تا این طرح را تصویب کند.

زاهدی اضافه کرد: به وزرای پیشنهادی دولت رای بالا دادیم و افتخار هم می‌کنیم اما بعدها شاید خوب کار نکرد و قرار باشد از او سوال یا آن را استیضاح کنیم.

وی از اخذ ۵۰۰ میلیارد تومانی مالیات در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: قرار بود بخشی از آن به کرمان برگردد اما این اتفاق رخ نداد، اعتراض‌هایی هم انجام دادیم اما این پول را به ما برنگرداندند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول