اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| سرمربی روسیه: سالن فدراسیون را خانه خودمان می‌دانیم!

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه گفت: ۵ بازی در سالن فدراسیون داشتیم و اینجا را خانه خودمان می‌دانیم.

والیبال نوجوانان جهان| سرمربی روسیه: سالن فدراسیون را خانه خودمان می‌دانیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ماکسیم ماکسیمف، سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه پس از پیروزی 3 بر صفر برابر کوبا و صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی و هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان، گفت: فکر می‌کنم از نظر فنی بازی خیلی با کیفیتی ارائه نکردیم، به جرات میگویم بازی بدی را به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: پیش از این بازی دو روز استراحت داشتیم که این استراحت از نظر روانی و فنی روی بازیکنانم تاثیر گذاشت؛ البته امروز کوبا هم اشتباهات زیادی داشت و همین موضوع باعث شد ما بازی را ببریم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه در واکنش به این پرسش که آیا تیمش با این روند در مراحل بالاتر مشکلی خواهد داشت؟ گفت: اگر می‌خواهیم به فینال برسیم باید در سالن ۱۲ هزار نفری بازی کنیم. دیروز در سالن ۱۲ هزار نفری تمرین کردیم آنجا بزرگتر است و شرایط بسیار متفاوتی دارد. ۵ بازی در سالن فدراسیون داشتیم و اینجا را خانه خودمان می‌دانیم. ممکن است عوض شدن سالن در بازی و تمرین برای ما مشکل ایجاد کند، اما به این موضوع اهمیت نمی دهیم چون بازی بعدی برای ما از نظر روانی بسیار مهم است.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول