اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جوکار: نباید اشتباه در یک ندامتگاه را به تمام زندان‌ها تعمیم داد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شواری اسلامی با بیان این‌که ورود جدی قوه قضائیه در بحث زندان اوین بیانگر سلامت این قوه است، گفت: نباید اشتباه یک ندامتگاه را به سایر زندان‌های کشور تعمیم داد.

جوکار: نباید اشتباه در یک ندامتگاه را به تمام زندان‌ها تعمیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکارعصر دیروز در جریان بازدید از زندان مرکزی یزد که همراه با دادستان مرکز استان انجام شده است، حفظ کرامت انسانی و حقوق زندانیان را از جمله مهمترین وظایف اداره کل زندان‌ها در استان یزد و کشور دانست و اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در زندان اوین و خطاهایی که رخ داده هرگز نمی‌توان نگاه مسئولین را از زندانها دور دانست.

وی با بیان این‌که نباید به خاطر بروز اشتباه در یک زندان، آن را به تمام زندان‌های کشور تعمیم داد، افزود: توجه به زندان و زندانیان از جمله ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به خوبی از آن پاسداری شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ورود جدی قوه قضائیه به اتفاقات اخیر زندان اوین را نشان از سلامت این قوه و نظام دانست و گفت: پخش کلیپ‌های زندان اوین نشان دهنده دشمنی دشمنان و تلاش برای تخریب وجهه قوه قضائیه در افکار عمومی است.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی و هنرآموزی زندان یزد، تصریح کرد: این اقدمات از جمله رویکردهای ستودنی اداره کل زندان های استان است که باید بیش از پیش حمایت شود.

وی کارهای اصلاحی و اشتغالزایی انجام شده در زندانها را فراتر از تصور عموم دانست و خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای مختلف توسط مسئولین استانی، به وضوح رفتار و رأفت اسلامی در زندان مشاهده شده و افزایش روز افزون کارگاه‌های اشتغالزایی ویژه زندانیان نشان از رشد امورات فرهنگی در زندانهاست.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول