اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ظرفیت سپاه برای مقابله با کرونا بسیج می‌شود/ آمادگی برای ایجاد و تجهیز پایگاه‌های واکسیناسیون

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: سپاه استان و بسیج استان با تمام ظرفیت در خدمت نیروهای بهداشت و درمان است تا گامی موثر در کاهش این ویروس برداشته شود.

ظرفیت سپاه برای مقابله با کرونا بسیج می‌شود/ آمادگی برای ایجاد و تجهیز پایگاه‌های واکسیناسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد بعد از ظهر امروز سردار علی محمد اکبری در افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهرستان شهرکرد دارای جمعیت عمده استان چهارمحال و بختیاری است و فعلا در مرکز شهرستان شهرکرد 3 مرکز تجمیعی با مشارکت سپاه راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج استان در بحران‌های مختلف از قبیل سیل و زلزله مردم را تنها نگذاشتند و امروز نیز در کنار دولت و کادر درمان هستند تا بحران کرونا در کشور و در استان فروکش کند.

اکبری افزود: امروز افتتاح پایگاه تجمیعی واکسن توسط گروه جهادی شهیده نورمند مدافع سلامت صورت گرفت و سپاه استان آمادگی کامل برای برپایی هر تعداد مرکز واکسن با امکانات لازم در سطح استان را دارد تا کمکی به کادر درمان شود.

موفقیت 97 درصدی طرح شهید سلیمانی

وی بیان کرد: خدمت بی‌منت برای نجات جان هم‌وطنان بسیار ارزشمند است و این روزها افرادی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند ارزش کارشان کمتر از رزمندگان در خط مقدم نیست و باید در این مسیر پای‌کار باشیم و از هیچ کوششی فروگزار نباشیم.

اکبری با اشاره به موفقیت 97 درصدی طرح شهید سلیمانی در استان گفت: این طرح با مشارکت تمام ارگان‌ها و مردم ماندگار شد و توانست هر خانه را به یک پایگاه سلامت تبدیل کند که امید است در این مرحله نیز موفقیت کامل را به دست آورد.

وی در پایان ادامه داد: سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و بسیج استان با تمام ظرفیت در خدمت نیروهای بهداشت و درمان است تا گامی موثر برای کاهش سرعت انتشار این ویروس برداشته شود.

در ادامه سید راشد جزایری گفت: این مرکز واکسیناسیون شانزدهمین مرکز در سطح استان و ششمین مرکز مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه استان است که در راستای تقویت طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: تا به امروز ۳۱۸ هزار و ۸۱۳ دوز واکسن تحت ۲۸ پارت تحویل استان شده که ۲۷۳ هزار آن تزریق و بقیه تا چند روز آینده تزریق خواهد شد.

12 درصد مردم استان در دو مرحله واکسینه شدند

جزایری خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۸۳ هزار نفر دوز اول واکسیناسیون و ۹۰ هزار نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند که با توجه به جمعیت استان ۲۷ درصد دوز اول و ۱۲ درصد هر دو دوز را دریافت کردند که پوشش مناسبی در سطح استان است.

وی در پایان اظهار کرد: تا به امروز ۴۰ گروه هدف را پوشش داده‌ایم که انتظار می‌رود با افزایش وارادات واکسن تا اواخر پاییز میزان واکسیناسیون را همه روزه در دو تایم صبح و عصر به مرحله قابل قبولی برسانیم.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول