اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره‌برداری از ۴۶ پروژه عمرانی و فرهنگی در «سرایان»

فرماندار سرایان با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۷ پروژه به نمایندگی از ۴۶ پروژه در شهر سرایان و بخش سه‌قلعه به بهره‌برداری رسید، گفت: اعتبار هزینه شده برای این ۴۶ پروژه ۷ میلیارد تومان بوده است.

بهره‌برداری از ۴۶ پروژه عمرانی و فرهنگی در «سرایان»

ابراهیم رسولی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر، اظهار داشت: خون پاک این شهیدان باعث اثبات حقانیت و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایطی هفته دولت امسال را گرامی می‌دارد که فضایی آکنده از اقدامات ناجوانمردانه دشمن علیه کشور را شاهد هستیم، بیان داشت: دولت و نظام با شرایط سخت تحریم و کرونا مواجه است.

فرماندار سرایان با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۷ پروژه به نمایندگی از ۴۶ پروژه در شهر سرایان و بخش سه‌قلعه به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این ۴۶ پروژه ۷ میلیارد تومان بوده است.

رسولی‌مقدم از افتتاح نگارخانه آفتاب شهرستان در زمینی به مساحت ۹۵ مترمربع خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و این نگارخانه ظرفیت نمایش ۴۰ اثر هنری را دارد.

وی عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های افتتاح شده پروژه آبیاری کم‌فشار موتورپمپ بدر روستای زنگویی با اعتبار ۶۶۵ میلیون تومان و ۷۰ نفر بهره‌بردار به نمایندگی از ۹ پروژه جهاد کشاورزی شامل ۳ رشته قنات، ۳ باب استخر دومنظوره و ۳ طرح آبیاری نوین با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان بود.

فرماندار سرایان افتتاح پارک پردیس شهر سه‌قلعه با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیون تومان و جمعیت برخوردار ۵ هزار نفر، احداث شبکه و نصب ترانس برق روستای دوست‌آباد به نمایندگی از ۳۰ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، افتتاح چمن مصنوعی روستای زنگویی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده ذکر کرد.

رسولی‌مقدم خاطرنشان کرد: همچنین خانه جوانان شهرستان سرایان به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیون تومان، پروژه گازرسانی به ۳ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان شامل اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، احداث یک ایستگاه اندازه‌گیری و نصب یک انشعاب گاز از پروژه‌هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول