اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شهیدان رجایی و باهنر؛ معیاری برای دولت اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه معیار ما در دولت اسلامی و تراز انقلاب الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: برکات و قدرت جمهوری اسلامی ایران، دشمنان و ستمگران را سرافکنده است.

شهیدان رجایی و باهنر؛ معیاری برای دولت اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در مراسم محوری بزرگداشت شهدای والامقام رجایی و باهنر، اظهار داشت: در برخی از این آیات قرآن عالی‏‌ترین ثناها و ستایش‌‏ها درباره انسان به کار رفته و ویژگی‌‏های منحصر به فردی به او نسبت داده شده و در برخی آیات دیگر، بدترین نکوهش‏‌ها در مورد انسان به کار رفته است.

وی با بیان اینکه جامعه به سه طبقه انسان‌های کامل، انسان‌های فاسد و تبهکار و انسان‌های عادی تقسیم می‌شود، بیان داشت: جنگ بین حق و باطل و دین و کفر وجود دارد و این جنگ همواره نابرابر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه انسان‌های ظالم حد و مرزی ندارند و از هر دروغ، تباهی و جنایتی به هر کیفیتی فروگذار نمی‌کنند، تبیین کرد: جبهه حق هر کاری را براساس معیار انجام می‌دهد.

عبادی با اشاره به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، مطرح کرد: این دو شهید مجاهد در فرصت کوتاه خدمتشان با وجود یکه‌تازی‌های آمریکا و نفوذ بر افکار مردم در شرایط آن روزگار، توانستند خوب عمل کرده و بیشترین تأثیر را در جامعه بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه معیار ما در دولت اسلامی و تراز انقلاب الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر است، گفت:  برکات و قدرت جمهوری اسلامی ایران، دشمنان و ستمگران را سرافکنده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به بی‌منطق بودن دشمنان و عدم پایبندی غربی‌ها به قانون به ویژه قوانین بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: متأسفانه هنوز برخی افراد غربگرا، آمریکا و اروپایی‌های جنایتکار را بزک می‌کنند.

عبادی ترور ناجوانمردانه شخصیت تأثیرگذار و محبوب جهانی «حاج قاسم سلیمانی» در خاک کشوری دیگر را مخالف قوانین بین‌المللی دانست و گفت: این اقدام اوج پستی غربی‌ها سکوت در برابر جنایات داعش و ظلم به مردم سوریه، لبنان و یمن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون فرصت مناسبی برای مردم رنج کشیده کشور فراهم شده و باید با همکاری و ایده‌های اسلامی، پیاده‌کردن روح قانون اساسی و چشم‌پوشی از منافع حزبی و قومی برای خدمت به مردم و رسیدن به موفقیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول