اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزیر سابق دفاع: پهپادهای ایرانی در کشورهای زیادی مورد استقبال و استفاده هستند/ صادرات دفاعی دوبرابری در سال ۹۹

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه بین الملل با اعتقاد بر لزوم مبارزه با دشمن، با بیش از 42 کشور رابطه خوب داریم و پهپادهای ما در بسیاری از کشورها مورد استقبال و استفاده هستند.

وزیر سابق دفاع: پهپادهای ایرانی در کشورهای زیادی مورد استقبال و استفاده هستند/ صادرات دفاعی دوبرابری در سال ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید این وزارتخانه اظهار داشت: در حوزه رزم زمینی بیش از 300 کار جدید انجام شد و در حوزه رزم هوایی کارهای بزرگی انجام شد و در حوزه پدافند هوایی نیز امروز دستمان پر است. 

وی افزود: در حوزه الکترونیک در رادار و جنگال و میکروالکترونیک و ارتباط وضع خوبی داریم و در حوزه دریایی، سطحی و زیرسطحی و تجهیز شناورهای تندرو اتفاقات مبارکی رخ داد و در حوزه هوایی دوره حیات این حوزه در موضوع پهپادها و بالگردها و تسلیح و تجهیز آنها بود و در موضوعات نوین سازمان سپند کارهای بزرگی انجام داد و در مورد مبارزه با کرونا کارهای موثری شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در سال 99 تقریبا دوبرابر سال 98 صادرات انجام شد، گفت: در خدمت به کارکنان نیروهای مسلح اتفاقات مبارکی افتاد و امروز یکی از سالم ترین سازمان ها را در وزارت دفاع داریم و صورتهای مالی ما از شفافیت بالایی برخورد است و در حوزه بین الملل با اعتقاد بر لزوم مبارزه با دشمن، با بیش از 42 کشور رابطه خوب داریم و پهپادهای ما در بسیاری از کشورها مورد استقبال و استفاده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول