اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقاد جالب توخل از داور لیورپول-چلسی ؛ تایلر بازی را خراب کرد +فیلم

سرمربی چلسی نسبت به اخراج بازیکن تیمش توسط داور واکنش جالبی نشان داد و مدعی شد که تایلر مسابقه را خراب کرد.

انتقاد جالب توخل از داور لیورپول-چلسی ؛ تایلر بازی را خراب کرد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، چلسی 10 نفره به تساوی فوق العاده مقابل لیورپول در آنفیلد دست یافت و یک امتیاز مهم را بدست آورد.

در این مسابقه شاگردان توخل در نیمه اول نمایش خیلی خوبی از خود نشان دادند تا اینکه این بازی به لحظات آخر نیمه اول رسید. در دقیقه 47 ضربه بازیکنان لیورپول ابتدا به بدن «ریس جیمز» و سپس به دست این بازیکن برخورد می‌کند که داور آن را پس از دیدن ویدیوچک پنالتی اخراج درنظر می‌گیرد.

برخی معتقدند که «مارتین تایلر»، داور این مسابقه بیش از اندازه سختگیری کرد و باید کارت زرد نشان می‌داد. گری لینه‌کر در صفحه شخصی خود نیز نوشت که این صحنه کارت قرمز نداشته است.

 

 

با این حال، تایلر، جیمز را اخراج کرد و باعث شد تا محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش لیورپول را به ثبت رساند. چلسی به رختکن رفت و در نیمه دوم 45 دقیقه دفاع کرد تا بتواند نتیجه را حفظ کند. البته شاگردان توخل چند باری با ارائه ضدحمله به دروازه لیورپول نزدیک شدند که فان‌دایک و آلیسون آنها را مهار کردند.

توخل در خصوص این اخراج گفت: به نظرم داور دو برابر ما را جریمه کرد و بازی اساسا خراب شد. به شخصه من اصلا از این کارت قرمزها در ابتدای مسابقه خوشم نمی آید. آخر چه کسی می‌خواهد که 45 دقیقه یک یار کمتر داشته باشد. ما مجبور بودیم در این بازی زنده بمانیم.

سرمربی چلسی ادامه داد: ما 10 نفره بودیم و کانته مصدوم شده بود و لیورپول می‌خواست با خط حمله‌اش گلزنی کند. فکر می‌کنم سخت‌تر از این چالش نمی‌توانست برای ما رخ دهد. من فقط دوست داشتم که داور مسابقه نگاه بیشتری به صحنه بیاندازد. او به ویدیوچک رسید، فقط یک نگاه کرد و تصمیمش را گرفت بدون اینکه فیلم کامل این صحنه را مشاهده کنید.

توخل گفت: من یادم هست که داوران می‌گفتند که اگر توپ با تغییر مسیر به دست خورد یا دست در حالت غیرطبیعی خود قرار داشت دیگر خطای هند گرفته نشود ولی به نظرم داور اینجا تصمیم دیگری گرفت. نمی‌توانم او را مقصر نشان دهم، فقط سوالم این است که چرا انقدر زود تصمیمش را گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول