اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

طاهره ایبد داستان دزدی را که به دنبال فروش خورشید بود، نوشت

«عموزنجیرباف و دزد پشت کوه قاف»، داستانی است که طاهره ایبد برای گروه سنی بالای ۴ سال (نوباوه) نوشته و از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

طاهره ایبد داستان دزدی را که به دنبال فروش خورشید بود، نوشت

به گزارش خبرگزاری فارس، «عموزنجیرباف و دزد پشت کوه قاف»، داستانی است که طاهره ایبد برای گروه سنی بالای ۴ سال (نوباوه) نوشته و از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ضرب‌المثل‌ها و متل‌های مردمان ایران‌زمین در قالب مجموعه‌ای ۷ جلدی به قلم طاهره ایبد و با تصاویر گروهی از هنرمندان این عرصه به همت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی کتاب‌فروشی‌ها شده که در جلد اول آن، داستان دزدی روایت می‌شود که به سراغ عمو زنجیرباف رفته و زنجیری دراز از او می‌خواهد که با آن، خورشید را از چاه بیرون آورده و به فروش برساند.

نویسنده در این کتاب، در ادامه با زبانی آهنگین و ساده، این داستان را برای بچه‌ها روایت می‌کند؛ داستانی که برگرفته از ادبیات فولکلوریک ایرانی به‌خصوص متل‌ها و هیچانه‌ها است.

این کتاب از «مجموعه متل‌واره‌ها» ست که با تصاویر مارال دهقانی با نظارت هنری پژمان رحیمی‌زاده و مدیریت هنری سمیرا فرجی روانه‌ی بازار کتاب شده است.

«عموزنجیرباف و دزد پشت کوه قاف» در ۲۴ صفحه با قیمت ۲۳ هزار تومان در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ این کتاب و مجموعه می‌توانند به سایت عرضه‌ اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir و یا فروشگاه‌های سراسری این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول