اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد استاندار به آبفا /مدیران شرکت باید تدبیر بیشتری داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از قطعی 2 روزه آب شهر بن و لزوم دریافت اعتبار مجزا از وزارت نیرو جهت تامین آب شرب مردم استان گفت: باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گرفت.

انتقاد استاندار به آبفا /مدیران شرکت باید تدبیر بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و راهبری توسعه و مدیریت چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد ضعیف شرکت آب و فاضلاب استان گفت: وزارت نیرو باید برای تامین آب شرب مردم اعتباری مجزا از اعتبارات استان اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از قطعی 2 روزه آب شهر بن، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب در این ایام خشک‌سالی باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش‌بینی‌های لازم برای تامین آب از سایر منابع را در دستور کار قرار می‌داد و فکری برای منبع جایگزین می‌کرد.

وی اظهار داشت: اعتبارات استان محدود است و نمی‌توان از اعتبارات بخش توزیع آب به بخش تامین آب اختصاص داد و شرکت آب و فاضلاب باید برای تامین آب اعتبار مجزا از وزارت نیرو پیگیری کند.

عباسی تصریح کرد: اعتبارات پرداختی به استان‌ها تنها ۳۰ درصد کل اعتبارات کشور است و باقی اعتبارات به‌صورت متمرکز، در قالب پروژه‌های ملی و سهم نمایندگان توزیع می‌شود که از اعتبار در اختیار نمایندگان می‌شود برای شرایط خاص و ضروری استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی سریعا برای فروش اموال مازاد خود اقدام و از این محل برای  رفع مشکلات توسعه‌ای دستگاه خود استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود تخت و فرسودگی تجهیزات بیمارستانی گفت: امروز اولویت اول کشور بحث مقابله با ویروس کرونا بوده لذا باید زیرساخت‌های بهداشت و درمان نیز در چهارمحال و بختیاری تقویت شود.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول