اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تشکیل نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید/ رئیسی: رفع بیماری کرونا، نیازمند به کارگیری همه امکانات کشور است

رئیس جمهور تاکید کرد: مردم از بیماری کرونا رنج می‌برند و این مسئله نیازمند همگرایی و همراهی همه دستگاه‌ها و به کارگیری همه امکانات کشور برای حل آن است.

تشکیل نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید/ رئیسی: رفع بیماری کرونا، نیازمند به کارگیری همه امکانات کشور است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز و در حاشیه برگزاری نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز امور کشور نیازمند همفکری و هم‌گرایی قوای سه گانه است، اظهار داشت: تمام نهادها و همه ظرفیت‌های کشور باید در جهت  حل مسائل به هم کمک کنند و این جلسه نیز، در جهت هم‌فکری و همکاری برای حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: مردم از بیماری کرونا رنج می‌برند و این مسئله نیازمند همگرایی و همراهی همه دستگاهها و بکارگیری همه امکانات کشور برای حل آن است.

رئیس جمهور در ادامه، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و ثبات در بازار دیگر مسئله مهم امروز کشور است، اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم که باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم گام برداریم.

رئیسی گفت: مساله مهم دیگر امروز کشور، موضوع کسری بودجه است که با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی باید دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

وی در پایان تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی درکشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول