اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| بلغارستان به عنوان تیم دوم صعود کرد/ طلسم ناکامی کلمبیا شکست

تیم والیبال نوجوانان بلغارستان در چهارمین دیدار خود، کامرون را سه بر یک از پیش رو برداشت و به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله بعدی صعود کرد.

والیبال نوجوانان جهان| بلغارستان به عنوان تیم دوم صعود کرد/ طلسم ناکامی کلمبیا شکست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران و از ساعت 16 دو تیم کامرون و بلغارستان از گروه C به مصاف هم رفتند.

نرگس افشین داور بین المللی کشورمان به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کرد. در این دیدار بلغارستان در سه ست پیاپی کامرون را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 شکست داد.

آخرین دیدار این سالن بین دو تیم آرژانتین و دومینیکن بود که به دلیل کنارگذاشته شدن دومینیکن، باخت فنی برای این تیم محسوب می شود و نتیجه سه بر صفر به سود کوبا خواهد بود.

در دیگر دیدار امروز (شنبه) به میزبانی سالن 12 هزارنفری آزادی دو تیم کلمبیا و بلاروس در آخرین بازی خود در گروه B برای تعیین تیم سوم گروه و کسب اولین پیروزی مقابل هم قرار گرفتند.

هر دو تیم در سه بازی گذشته خود ناکام بودند. بلاروس سه باخت متوالی سه بر صفر مقابل برزیل، ایتالیا و جمهوری چک داشت و کلمبیا هم به ترتیب مقابل چک، برزیل و ایتالیا با نتیجه سه بر یک باخته بود.

به این ترتیب چهارمین و آخرین تقابل دو تیم در گروه B با شرایط یکسان آغاز شد. اما این کلمبیا بود که شروع خوبی داشت و موفق شد دو ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 23 از حریف پیش بیافتد. بلاروس در ست سوم با ارائه بازی کم اشتباه‌تر موفق به کسب امتیاز 25 بر 19 شد.

در ست چهارم دو تیم عملکرد بسیار نزدیکی داشتند و به نظر می‌رسید هیچ‌کدام قصد ندارند آخرین فرصت برای کسب پیروزی در این مرحله از مسابقات را از دست بدهند. اما این تیم کلمبیا بود که اجازه نداد کار به ست پنجم کشیده شود و با ثبت امتیاز 29 بر 27 کار را در ست چهارم تمام کرد تا به اولین برد خود در این مسابقات برسد.

میگوئل مارتینز بازیکن تیم کلمبیا با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد.

در آخرین بازی امروز به میزبانی سالن 12 هزارنفری آزادی از ساعت 19 ایران میزبان نیجریه است.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول