اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پارالمپیک توکیو| وعده رکوردشکنی مرد نقره ای پرتاب نیزه ایران/ پاپی: حیف شد

پرتابگر مدال‌آور کشورمان در پارالمپیک 2020 توکیو گفت که شاید با تمرکز بیشتر می‌توانست به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

پارالمپیک توکیو| وعده رکوردشکنی مرد نقره ای پرتاب نیزه ایران/ پاپی: حیف شد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، امان‌الله پاپی پس از دستیابی به مدال نقره پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F56 وF57 پارالمپیک توکیو اظهار داشت: فکر نمی‌کردم رقیبم (حامد حیدری) اینطور عمل کند. در مسابقات اخیر اصلاً‌ چنین رکوردی را ثبت نکرده بود. من فکر می‌کردم حریف برزیلی رقیب اصلی‌ام باشد، اما در نهایت حیدری بهتر کار کرد و به مدال طلا رسید.
وی افزود: امروز خیلی خوب کار کردم و از عملکردم راضی هستم. می‌توانستم رکوردی بالاتر را به ثبت برسانم، اما اینطور نشد. اگر تمرکز بالاتری داشتم شاید می‌توانستم به مدال طلا برسم، اما همانطور که دیدید بارها رکورد جهان و پارالمپیک در مسابقه امروز جابجا شد. 
این پرتابگر پارالمپیکی کشورمان با اشاره به تغییر برخی از قوانین برگزاری مسابقات یادآور شد: من از تمام رقبایم جوانتر هستم و این اولین پارالمپیک من بود. اطمینان داشته باشید که در آینده نتایج بهتری خواهم گرفت. شک نکنید که رکوردهای امروز هم به زودی شکسته خواهند شد.
پاپی در خاتمه گفت: واقعاً حیف شد که به مدال طلا نرسیدم. شرمنده مربیانم و خانواده‌ام شدم، البته این حضور و این مدال باعث می‌شود تا شرایط زندگی ورزشی‌ام حرفه‌ای‌تر و بهتر شود تا به موفقیت‌های موردنظرم دست پیدا کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول