اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در هلیلان تکمیل می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان گفت: تا پایان سال جاری 100 واحد مسکن محرومتن در شهرستان محروم هلیلان افتتاح می‌شود.

۱۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در هلیلان تکمیل می‌شود

عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن نیازمندان این شهرستان تا پایان سال به اتمام می رسد، گفت: این تعداد واحدها با مشارکت بنیاد مسکن استان و بنیاد علوی برای کمک به مددجویان احداث می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است تا پایان سال این تعداد واحد مسکن محرومان تکمیل شود که هم اکنون عملیات ساخت ۳۰ واحد آغاز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان تاکید کرد: کمیته امداد شهرستان هلیلان با کمک خیرین و بنیاد مسکن برای رفع نیاز مسکن مددجویان که توان ساخت مسکن را نداشته در طول چهار سال گذشته ۳۰۰ واحد را احداث کرده و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده است.

غلامی ادامه داد: عزم کمیته امداد این است که پرونده مددجویان نیاز مسکن در هلیلان بسته شود و هیچ مددجوی تحت پوشش این نهاد از کمبود مسکن رنج نبرد.

غلامی با اشاره گرامیداشت هفته دولت، از افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در شهر هلیلان خبر داد و گفت: این واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش کمیته امداد و همکاری ادارات مرتبط و کمک خیرین به منظور تهیه زمین مشکل مسکن مددجویان ۲ نفر به بالا فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم تا پایان سال جاری مرتفع شود.

مدیر کمیته امداد هلیلان درپایان یادآور شد: پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، پرداخت هزینه تعمیرات، احداث سرویس بهداشتی و حصارکشی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه مسکن شهرستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول