اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امامی: هیچ کادری نمی‌خواهد آبروی خودش را ببرد/بدون آمادگی به نروژ نمی‌روم

آزادکار کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم گفت: تلاش می کنم با بهترین شرایط در مسابقات جهانی نروژ شرکت کنم و خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم.

امامی: هیچ کادری نمی‌خواهد آبروی خودش را ببرد/بدون آمادگی به نروژ نمی‌روم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی درون اردویی برای حضور در مسابقات جهانی کشتی در نروژ روز جمعه برگزار شد که در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی با برتری مقابل صادق فیروزپور نماینده کشورمان در مسابقات پیش رو خواهد بود.

یونس امامی در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهارداشت: بدنم آنطور که می‌خواستم آماده نبود اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم این کشتی را ببرم. تمام تلاشم را می‌کنم در مسابقات جهانی نروژ با آمادگی کامل شرکت کنم و خوشرنگ‌ترین مدال را به دست آورم.

آزادکاران کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم درباره شناخت از رقبا در مسابقات نروژ، خاطرنشان کرد: تا روز جمعه مشخص نبود در این وزن چه کسی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود اما از این به بعد تمرکز من بیشتر روی تمرینات و بعد حریفان خواهد بود.

دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۹ ادامه داد: ۷۴ کیلوگرم میان وزن و بسیار شلوغ است. آنهایی که در المپیک شرکت کردند و همچنین ورزشکاران سایر کشورها هم در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت. من هم تلاشم را می‌کنم، آنطور نیست که بدون آمادگی به مسابقات اعزام شوم. شناخت نسبی از حریفان دارم و تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی عملکرد خوبی داشته باشم.

امامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌اش از مدال‌آوران این وزن در المپیک درست بود یا خیر، گفت: تقریباً پیش‌بینی که از مدال‌آوران داشتم درست بود اما المپیک رقابتی است که تا زمانی که در شرایط نباشی و کشتی نگیری نمی‌توانی بگویی مدال می‌گیری یا خیر. هیچ چیزی مشخص نیست و نمی‌توان گفت چه کسی مدال می‌گیرد.

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان درباره اینکه کشتی آزاد آنطور که باید انتظارات را در المپیک برآورده نکرد، یادآور شد: کشتی همیشه مدعی بوده و در بازی‌های المپیک مدال‌های خوبی گرفته است، البته بار همیشه روی کشتی بوده و کشتی‌گیران هم با این موضوع کنار آمده‌اند.

امامی درباره تغییرات صورت گرفته در کادر فنی کشتی آزاد و مسائلی که در خصوص بدنسازی آزادکاران برای المپیک مطرح شده بود، تصریح کرد: من با آقا غلام کار کرده بودم، او زحمت زیادی کشید که جا دارد اینجا تشکر کنم. ما مربی بدنسازی هم داشتیم و طبق آن تمرین می‌کردیم.

دارنده مدال برنز آسیا درباره اینکه برخی معتقد بودند کوچ در المپیک خوب نبوده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرار بود مسابقه انتخابی داشته باشیم در این مدت تا روز مسابقه خودمان تمرین می‌کردیم. من از روز شنبه زیر نظر کادر جدید تمرین کردم. این نکته را باید بگویم هیچ کادری نیست که دوست نداشته باشد کشتی‌گیرانش با بدنی آماده و بهترین آمادگی به المپیک بروند. کسی نمی‌خواهد آبروی خود را ببرد، همه زحمت کشیدند اما یکی بدنش خوب بود یکی نبود، بنابراین نمی‌توان همه چیز را گردن کادر انداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول