اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| اظهارنظر جالب سرمربی برزیل؛ چکی‌ها باتجربه‌تر از ما هستند

سرمربی تیم والیبال نوجوانان برزیل با بیان اینکه تیم جمهوری چک در مقایسه با برزیل از بازیکنان بهتر و با تجربه‌تری استفاده می‌کند، گفت: این تیم بازی‌های بسیار خوبی در اروپا داشته است.

والیبال نوجوانان جهان| اظهارنظر جالب سرمربی برزیل؛ چکی‌ها باتجربه‌تر از ما هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نوجوانان برزیل در یک رالی پنج سته و جذاب موفق شد با تحمل شکست 3 بر 2 به جمهوری چک، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه B بایستد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان برزیل درحالی نتیجه این بازی را به سود شاگردانش رقم زد که تقابل چک و برزیل اولین بازی پنج سته در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان بود.

فابیانو ریبیری گفت: جمهوری چک در مقایسه با برزیل به شدت با تجربه‌تر است. این تیم بازی‌های بسیار خوبی در اروپا داشته است. ما برای غلبه بر این تیم تا توانستیم جنگیدیم. چک نسبتا بازیکنان بهتری هم دارد و در مقایسه با ما تیم بهتری هستند. اما درنهایت بازی را بردیم و این یک حقیقت است.

وی در پاسخ به این‌که آیا در پایان مرحله گروهی از عملکرد شاگردانش راضی بوده یا خیر؟ گفت: بله. البته باید بگویم تیم‌های بسیار خوبی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و همه رقبا بسیار سخت‌کوش هستند که این نکته بسیار جالبی است. از حالا به بازی پیش‌روی تیمم فکر می‌کنم و تلاش خواهیم کرد که در مراحل بالاتر مسابقات قرار بگیریم.

آرتور بنتو کاپیتان برزیل در واکنش به رقابت سخت امروز تیمش مقابل چک، گفت: در ست اول بازی را بردیم اما در دو ست بعدی چک تیم ما را تحت فشار قرار داد و در دو ست بعدی موفق شدیم بازی را برگردانیم و درنهایت به پیروزی برسیم. درمجموع بازی بسیار خوبی بود.

او مهم‌ترین فاکتور موفقیت تیمش مقابل جمهوری چک را عملکرد بهتر در دفاع روی تور دانست.

یان اسوبودا، سرمربی تیم والیبال نوجوانان جمهوری چک در ارزیابی دیدار با برزیل گفت: بازی بسیار نزدیکی بود ولی از ست چهارم تمرکزمان از بین رفت و نتوانستیم دریافت خوبی داشته باشیم و بازی را از دست دادیم. در مجموع در این بازی دریافت‌های خیلی خوبی داشتیم اما در حمله نتوانستیم آن‌‌طور که باید عمل کنیم.

کاپیتان چک به دلیل مساعد نبودن شرایط جسمی در میکسدزون حاضر نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول