اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیش بینی برداشت 200 هزار تن انگور از قلب انگور ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: برداشت انگور از باغات تجاری این شهرستان از تاریخ سوم شهریور ماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۲۰۰ هزار تن انگور از سطح ۲۵ هزار و ۴۰۰ هکتار باغات انگور تاکستان برداشت شود.

پیش بینی برداشت 200 هزار تن انگور از قلب انگور ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حشمت رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از آغاز برداشت انگور از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از باغات این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: برداشت انگور از باغات تجاری این شهرستان از تاریخ سوم شهریور ماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۲۰۰ هزار تن انگور از سطح ۲۵ هزار و ۴۰۰ هکتار باغات انگور شهرستان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان اضافه کرد: برآورد می‌شود از این میزان انگور برداشت شده، ۳۰ تا ۳۵ هزار تن فرآوری و به صورت کشمش به بازار ارائه گردد.

 رحمانی با بیان اینکه امسال وقوع سرمازدگی، بارندگی خارج از فصل و گرمازدگی موجب آسیب شدید به باغات انگور این شهرستان شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان، همه خسارت‌های وارد شده به باغداران پیش از پایان فصل برداشت پرداخت شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول