اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| تایلند باخت، بلژیک سوم شد/ برزیل در جایگاه دوم ایستاد

تیم والیبال نوجوانان بلژیک با شکست تایلند به دومین برد خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت و در جایگاه سوم گروه C قرار گرفت.

والیبال نوجوانان جهان| تایلند باخت، بلژیک سوم شد/ برزیل در جایگاه دوم ایستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سالن فدراسیون دو تیم تایلند و بلژیک از گروه  C از ساعت 10 با یکدیگر روبرو شدند.

بلژیک در این دیدار در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 26 بر 24 حریف خود را شکست داد و تایلند در ست دوم با نتیجه 28 بر 26 پیروز شد تا در نهایت این مسابقه سه بر یک به سود بلژیک شود.

بلژیک با شکست تایلند به دومین برد خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت و در جایگاه سوم گروه C قرار گرفت. در پایان ریگرز بازیکن شماره 7 بلژیک با کسب 32 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

در دیگر بازی امروز دو تیم برزیل و جمهوری چک در گروه B به مصاف هم رفتند و درنهایت تیم برزیل با پیروزی مقابل حریف در رده دوم گروه قرار گرفت.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که برزیل به عنوان پرافتخارترین حاضر در قهرمانی نوجوانان جهان از سه بازی گذشته خود در هفدهمین دوره بازی‌ها، یک باخت مقابل ایتالیا و 2 برد مقابل بلاروس و کلمبیا در کارنامه داشت.

جمهوری چک هم با 2 برد کلمبیا و بلاروس و یک شکست ایتالیا در شرایط مشابهی با حریف قرار داشت و تقابل امروز دو تیم تعیین‌کننده تیم دوم جدول رده‌بندی گروه B بود.

بازی با پیروزی برزیل 25 بر 21 در ست اول آغاز شد اما جمهوری چک در ست دوم و سوم با ارائه بازی کم‌اشتباه‌تر نتیجه را با ثبت امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 19 به سود خود برگرداند.

در ست چهارم برزیل بار دیگر به بازی برگشت و با ثبت امتیاز 25 بر 17 سرنوشت بازی برنده را به ست پنجم کشاند. این اولین بازی هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان بود که به ست پنجم رسید. در ست سرنوشت‌ساز بازی، تیم برزیل با غلبه 15 بر 9 مقابل چک برنده ست و بازی شد.

در دومین بازی امروز به میزبانی سالن 12 هزارنفری آزادی، کلمبیا و بلاروس در گروه B از ساعت 16 با هم دیدار خواهند کرد.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول