اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کاهش ۲۴ درصدی تردد خودرو ها در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: در اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی که از ۲۴ مرداد ماه در راه‌های خراسان‌جنوبی اجرا شده ترددهای جاده‌ای ۲۴ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۲۴ درصدی تردد خودرو ها در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه در استان آغاز شد که با پایان این طرح در (۵ شهریور ماه)، ترددهای جاده‌ای ۲۴ درصد، ورودی به استان ۳۰ درصد و خروجی از استان ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به این که در این طرح ۳ هزار و ۱۵۶ خودرو اعمال قانون شده و ۴ هزار ۱۸۹ راننده متخلف نیز توسط سامانه‌های هوشمند شناسایی و پیامک برای آنان ارسال شده، تصریح کرد: در این خصوص ۲ هزار و ۱۵۵ تذکر لسانی نیز به رانندگان داده شده و همچنین یک هزار و ۹۱ خودرو عودت داده شده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح محدودیت‌های ورود و خروج به شهرهای نارنجی و قرمز و منع تردد شبانه کماکان تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کلیه این اقدامات و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است لذا انتظار می‌رود در ادامه محدودیت‌ها نیز شاهد همکاری مردم  استان باشیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول