اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۱۴ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در همدان خبر داد.

آزادی ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه اظهار کرد: در این مدت ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده که ۹۳ نفر تا پایان تیرماه و ۲۱ نفر در مردادماه بوده است.

وی مبلغ بدهی این زندانیان را ۲۱۲ میلیارد و  ۱۱۹ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا تیرماه امسال ۱۹۷ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال بود و مردادماه نیز ۱۵ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه در استان یک مورد بود افزود: از ۷۸ پرونده مالی، ۶۴ مورد تا پایان تیرماه و ۱۴ مورد مردادماه شامل می‌شد.

وی با اشاره به ۲۰ پرونده مهریه که ۶ مورد متعلق به مردادماه است خاطرنشان کرد: ۱۵ مورد پرونده نفقه داشتیم که مردادماه موردی نبود.

روحانی منش از آزادی ۱۰۹ زندانی مرد و پنج زندانی زن خبر داد و با بیان اینکه ۸۸ مرد تا پایان تیرماه و ۲۱ مرد در مردادماه و پنج زن تا پایان تیرماه آزاد شده‌اند عنوان کرد: مبلغ ۸ میلیارد و ۷۳۹ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان تیرماه ۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و مردادماه ۲ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۴۹۴ هزار ریال شکات بخشیده‌اند گفت: ۴ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال مددجویان نقدینگی داشتند و مبلغ اعسار به تقسیط ۱۶۷ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از ۲۲ میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۲۶۶ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول