اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

استاندار اصفهان گفت: به هیچ عنوان نباید برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشند که آموزش و پروش سلامت فرزندانشان را در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده است و بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.

بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن جلسات مجتمع خانه معلم شماره ۳ اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در ابتدای مهر، مخالفان و موافقان زیادی دارد و دیدگاه‌های متناقض و متعددی در این زمینه وجود دارد و ملاک عمل در استان مصوبات ستاد ملی کروناست که کارشناسی‌ترین تصمیم در این خصوص است.

استاندار اصفهان افزود: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان در اول مهر با وجود موافقان و مخالفان زیاد، تنها مصوبات ستاد ملی کروناست و بنابراین مصوبات آغاز سال تحصیلی از اول مهر خواهد بود ولی زمان احتمالی بازگشایی مدارس چند ماه بعد از اول مهر خواهد بود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشند که آموزش و پروش سلامت فرزندانشان را در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده است و بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در این جلسه استاندار اصفهان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان از محمدجواد مهدیان رتبه ۳ علوم تجربی، دانیال منتظری رتبه ۵ زبان انگلیسی، محمدجواد احمدپور رتبه ۷ ریاضی و آوا فاضلی رتبه ۹ علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول