اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| گلایه سرمربی روسیه از حمله متفاوت تایلندی‌ها

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه گفت: تیم تایلند در مسابقه مقابل روسیه از شیوه متفاوتی در حمله استفاده کرد که باعث پیچیده شدن بازی شد.

والیبال نوجوانان جهان| گلایه سرمربی روسیه از حمله متفاوت تایلندی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ماکسیم ماکسیمف، پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم تایلند، گفت: تایلند از یک سیستم بسیار متفاوتی در حمله استفاده کرد که در اروپا و جهان رایج نیست. مجبور بودیم کارهای تکنیکی زیادی انجام دهیم. آن ها بازی پیچیده ای ارائه دادند و ما باید در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان خیلی با دقت عمل می کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شیوه تایلندی ها مدرن است و یا منسوخ شده، اظهار داشت: بهتر است راجع به این موضوع صحبت نکنیم ولی می‌توان گفت این شیوه شیوه ای کاربردی است به ویژه در مسابقات قهرمانی آسیا که بازیکنان از میانگین قدی کمتری برخوردار هستند، اما زمانی که صحبت از بازی در مسابقات جهانی و اروپایی می‌شود، باید در نظر گرفت که تیم‌ها میانگین قدی بالاتری دارند و نمی‌توان به راحتی در مقابل آنها بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه افزود: این بازی اهمیت بالایی برای ما داشت چون تیمی که آخرین بازی خود را در مرحله مقدماتی با برد تمام کند برای شروع مرحله بعدی روحیه بالایی خواهد داشت.

مانا پور چای سرمربی تیم تایلند نیز درباره مسابقه با روسیه گفت: ست دوم و سوم جنگنده تر بازی کردیم چون می دانستیم آخرین فرصت ماست. به همین دلیل توانستیم با اختلاف کمتری ببازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول