اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

وزیر خارجه قزاقستان به امیرعبداللهیان تبریک گفت

وزیر خارجه قزاقستان در پیامی به امیرعبداللهیان تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که روابط شکل گرفته فیمابین در فضای دوستی و همکاری متقابل به نفع دو کشور ادامه خواهد یافت.

وزیر خارجه قزاقستان به امیرعبداللهیان تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مختار تلئو بردی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری قزاقستان در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه قزاقستان در این پیام آمادگی خود را  برای تلاش مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان، براساس حسن همجواری در منطقه خزر، در جهت توسعه بیش از پیش همکاری‌های همه جانبه آتی براساس منافع ملت‌های دو کشور اعلام کرد.

مختار تلئو بردی همچنین ابراز اطمینان کرد که روابط شکل گرفته فیمابین در فضای دوستی و همکاری متقابل به نفع دو کشور ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه سوم شهریور ماه موفق به اخذ رای موافق ۲۷۰ نماینده مجلس شد.

پیش از این وزرای خارجه سوریه، روسیه، ترکیه، یونان، اردن، صربستان، جمهوری آذربایجان، سریلانکا، عمان و وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در پیام‌هایی جداگانه به امیرعبداللهیان تبریک گفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول