اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دستور آیت‌الله رئیسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

دستور آیت‌الله رئیسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز که از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می شد نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت های بیمارستانی ، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

رئیس جمهور همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیریهای لازم را به عمل آورد.

آیت الله رییسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که به صورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع خانواده های بیماران در محوطه بیمارستان و همچنین در دیدار با بیماران بستری در بخش های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه ای را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول