اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افتتاح ۴ زمین چمن مصنوعی و ۳ پروژه بهداشتی در «نهبندان»

مراسم بهره‌برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در نهبندان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ زمین چمن مصنوعی و ۳ پروژه بهداشتی در «نهبندان»

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، استاندار خراسان‌جنوبی به منظور شرکت در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌های عمرانی وارد شهرستان نهبندان شد و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای روستای چهار فرسخ ادای احترام کرد.

بهره‌برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی، افتتاح  ۳ پروژه حوزه بهداشت و درمان، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۳۳ پروژه صنعت گاز و افتتاح طرح صنایع معدنی دانه‌بندی منیزیت تگسیاه از جمله برنامه‌های این سفر است.

مراسم بهره‌برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در نهبندان به بهره‌برداری رسید.

این تعداد زمین چمن مصنوعی به صورت همزمان در روستای چهارفرسخ افتتاح شد و محل اجرای این زمین‌های چمن، شهر شوسف، روستا‌های چهارفرسخ و چاهشند و محله عشایری دغال محمد و میغان است.

هر کدام از این پروژه‌های ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و در مجموع ۶ هزار مترمربع به زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان افزوده است.

زمان آغاز این پروژه‌ها سال ۱۳۹۹ بوده که با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده  و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها که با مشارکت بنیاد برکت انجام شده، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان (هر پروژه ۷۰۰ میلیون تومان) است.

بهره‌برداری از  ۳ پروژه بخش بهداشت و درمان

همچنین در ادامه برنامه‌ها سفر استاندار خراسان‌جنوبی به شهرستان نهبندان پایگاه سلامت شهری نهبندان به نمایندگی از ۳ پروژه بخش بهداشت و درمان شهرستان افتتاح شد. 

پایگاه سلامت شهر نهبندان با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه  ۱۲ میلیارد ریال است که ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۵ هزار و ۷۰۰ خانوار از خدمات این مرکز منتفع خواهند شد.

همزمان با این پروژه، ساختمان و دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان شهید آتشدست با اعتباری معادل ۲۱ میلیارد ریال و با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید و جمعیت برخوردار از این پروژه ۵۵ هزار نفر در قالب یک هزار و ۵۰۰ خانوار هستند.

سومین پروژه نیز بهره‌برداری از ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهک بود که با مشارکت بنیاد برکت و اعتبار هزینه شده  ۲۴ میلیارد ریال است که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب یک هزار و ۱۰۰ خانوار از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول