اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پارالمپیک توکیو| سرمربی پارادوچرخه سواری: رکوردهای مختلفی در پارالمپیک شکسته شد

سرمربی تیم پارادوچرخه سواری ایران در بازی های پارالمپیک توکیو می گوید رکوردهای مختلفی در این رقابت ها شکسته شده است.

پارالمپیک توکیو| سرمربی پارادوچرخه سواری: رکوردهای مختلفی در پارالمپیک شکسته شد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مهدی محمدی دوچرخه سوار ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰ متر C5 با حریفان خود به رقابت پرداخت اما از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد. محمدی در گروه خود با زمان ۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۱۵۴ صدم ثانیه در رده دهم قرار گرفت.

محمدی در پایان رقابتش گفت: امیدوارم در سایر مسابقات نتایج بهتری بگیرم. برای سایر ورزشکاران ایران در دیگر رشته ها هم آرزوی موفقیت دارم.

همچنین فرهاد عصفوری سرمربی محمدی در پارالمپیک توکیو گفت: باتوجه به سطح بالای مسابقات، شاهد شکستن رکوردهای مختلف جهانی در این پیست بودیم. امیدواریم با نگاه مثبت وزیر جدید ورزش به ورزش قهرمانی بتوانیم یکی از این پیستها را در ایران داشته باشیم. یک پیست سرپوشیده و چوبی در زنجان در حال ساخت است و ۴۰ درصد مراحل فیزیکی اش انجام شده است. امیدوارم در آینده پیستی همانند پیست ژاپن داشته باشیم تا تمرینات دقیق و منظم انجام بدهیم و به رکوردهای جهانی نزدیک شویم.

عصفوری تاکید کرد: محمدی در قاره آسیا در رده نخست است و امیدواریم مدال او در دوره بعدی بازی های آسیایی بهتر از جاکارتا بشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول