اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مادران شهدا خاطرات ماندگار و زنده جمهوری اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: قدر خانواده معظم شهدا به خصوص مادران بزرگوار شهدا را بدانید چرا که مادران شهدا خاطرات ماندگار و زنده جمهوری اسلامی ایران هستند.

مادران شهدا خاطرات ماندگار و زنده جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم ختم مادر شهیدان خلخالی که در گلزار شهدای سید فتح الله برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص دفن مادر شهید در کنار قبور شهدا رهبر معظم انقلاب دستور داد که خانواده هر درخواستی دارد آن را انجام دهید و نسبت به مادر شهیدان خلخالی علاقه زیادی داشت.

وی گفت: انسان با خدای بزرگ عهد بسته جز حق مطلق، جز الله و جز خدای رحمان الرحیم عبادت نکند به همین خاطر همه انبیاء این مسیر را طی می کند و انسان را به راه راست هدایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بعضی از زن ها در جامعه و کشور هستند که از هزار مرد، مردتر هستند و مادر شهیدان خلخالی نیز جزو همین زنان هست که از مردها مردتر است چرا که در راه عهد و پیمان با خدا سه فرزند شهید خود را تقدیم نظام، انقلاب و ولایت کرده است.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: کل کشور و مردم ورامین به مادر شهیدان خلخالی احترام قائل هستند چرا که مقام و منزلت مادر شهیدان جایگاه والایی در بین دیار ۱۵ خرداد دارد، دیاری که پرچم دار قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ هستند.

وی تصریح کرد: جایگاه شهدا عالی و تعالی است، باید مزار شهدا با عارفان دل سوختگان باشد و مردم جهت نیازها و حاجتهای خود به مزار شهدا حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: قدر خانواده معظم شهدا به خصوص مادران بزرگوار شهدا را بدانید چرا که مادران شهدا خاطرات ماندگار و زنده جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول