اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| سکوت سرمربی ایتالیا درمورد شرایط سایر تیم‌ها/ بلاروس؛ تیمی که هر روز بدتر می‌شود!

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایتالیا با بیان اینکه شاگردان تلاش می‌کنند کمی از سایر تیم‌ها بهتر باشند، گفت: آنان به‌چیزی جز بازی‌های هر روز تیم فکر نمی‌کنند.

والیبال نوجوانان جهان| سکوت سرمربی ایتالیا درمورد شرایط سایر تیم‌ها/ بلاروس؛ تیمی که هر روز بدتر می‌شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان ایتالیا در سومین بازی خود در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر بلاروس را شکست داد.

وینچنزا فاینزا، سرمربی ایتالیا که موفق به ثبت سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها شد، در واکنش به این سوال که اصلی ترین عامل موفقیت تیمش در نگه‌داشتن نوار پیروزی‌ها را در چیست؟ افزود: ما فقط روز به روز کار می‌کنیم و در آغاز هر روز تنها به مسابقه همان روز فکر می‌کنیم نه چیز دیگر. تمرکزمان تنها روز بازی‌های هر روزمان است.

فاینزا درخصوص عملکرد بلاروس صحبتی نکرد و یادآور شد: موضوع اصلی این است که ما درباره دیگر تیم‌ها حرف نمی‌زنیم و فقط روی بازی خودمان تمرکز می‌کنیم. تمام تلاش‌مان این است که کمی بهتر از سایر تیم‌ها باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با برد بلاروس، ایتالیا به عنوان صدرنشین گروه B صعود خواهد کرد، گفت: بعد از بازی فردا به سوال شما پاسخ می‌دهم.

متئو استافورینی، کاپیتان ایتالیا نیز درمورد مهم‌ترین دلایل برد تیمش مقابل بلاروس گفت: بهتر از حریف بودیم و بهترین بازیمان را انجام دادیم؛ البته هر روز سعی می کنیم بازی بهتری ارائه دهیم.

وی کار تیمش در ادامه مسابقات را به رغم سه برد متوالی راحت‌ ندانست و گفت: فکر نمی‌کنم کار راحتی در پیش داشته باشیم اما در تلاشیم که بازی‌های بهتری ارائه کنیم.

همچنین الکسی کاوالوکا، سرمربی بلاروس معتقد است در بازی دوم بدتر از بازی قبل بودند و گفت: در دومین بازی خود در قهرمانی جهان بدتر از بازی اول بودیم و اشتباهاتمان زیاد بود. این بازی تمام شد و به سومین بازی خود در این رقابت‌ها فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این‌که تیمش چه‌برنامه‌ای برای کسب نتایج بهتر در ادامه رقابت‌ها دارد، گفت: سعی می‌کنیم در ادامه دفاع تیم‌ را بهبود بخشیم. باید اشتباهات در سرویس را هم اصلاح کنیم تا بتوانیم بهتر کار کنیم و نتیجه بگیریم.

ماکسیم تروتکسی، کاپیتان بلاروس بعد از شکست مقابل بلاروس، ترجیح داد بیشتر درباره عملکرد خودش در تیم حرف بزند و تصریح کرد: عملکرد من در این مسابقه بهتر از بازی اول مقابل برزیل بود. امروز توانستم بیشتری به تیمم کمک کنم.

او که بعد از باخت اول مقابل برزیل گفته بود تیمش در سرویس و حمله مشکل دارد در پاسخ به این‌که آیا در بازی امروز هم تیم با مشکل در سرویس و حمله مواجه بود، گفت: امروز به مراتب بدتر سرویس زدیم. اما سعی می‌کنیم پیش از حضور در بازی سوم، اشتباهات دو بازی قبلی را رفع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول