اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۴ روستای «ملکشاهی» به شبکه گازرسانی متصل شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 4 روستای دهستان شوهان شهرستان ملکشاهی شامل نادرآباد،( توت، گراب، دول‌کبود) خوشادول به شبکه گازرسانی متصل شدند.

۴ روستای «ملکشاهی» به شبکه گازرسانی متصل شدند

 عباس شمس‌اللهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۴ روستا از توابع شهرستان ملکشاهی دهستان شوهان شامل نادرآباد ،( توت،گراب،دول‌کبود) خوشادول به مناسب هفته دولت به شبکه گازرسانی متصل شدند.

وی افزود: با اتصال این روستاها به شبکه گاز بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تاکنون سه شهر ارکواز، مهر و دلگشا و ۲۱ روستا از ۲۷ روستای شهرستان ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک با رفع موانع قانونی گازدار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، این شرکت تلاش می‌کند در کمترین زمان ممکن، مابقی روستاهای باقیمانده نیز گازدار شوند.

شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: باتوجه به تکمیل گازرسانی به این روستاهای مذکور، متقاضیان می‌توانند برای اشتراک پذیری اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستاها در مجموع حدود ۴۵ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا و ۲ ایستگاه TBS نصب و راه اندازی شده و به استثنای هزینه خط تغذیه در مجموع بیش از ۱/۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده است.

انتهای پیام/۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول