اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| هت‌تریک لاجوردی‌پوشان و تداوم پیروزی روس‌ها

تیم والیبال نوجوانان ایتالیا با پیروزی مقابل بلاروس، به سومین برد متوالی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.

والیبال نوجوانان جهان| هت‌تریک لاجوردی‌پوشان و تداوم پیروزی روس‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار در سالن 12 هزارنفری آزادی پیگیری می‌شود.

در نخستین بازی امروز در گروه B ایتالیا پنجمین تیم پرافتخار رقابت‌های قهرمانی جهان (یک طلا، یک نقره و 2 برنز) مقابل بلاروس ایستاد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان وینچنزو فاینزا سرمربی ایتالیا در 2 بازی گذشته خود دو پیروزی مقابل برزیل و جمهوری چک کسب کرده بودند. از سوی دیگر بلاروس که چهارشنبه در اولین بازی خود مقابل برزیل شکست خورده بود در دومین بازی هم مقابل ایتالیا کاری از پیش نبرد تا بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 17 به سود لاجوردی‌پوشان تمام شود.

با توجه به کنارگذاشته شدن تیم گواتمالا از رقابت‌های بازی این تیم مقابل نیجریه در ساعت 13 برگزار نمی‌شود و برای این تیم باخت فنی درنظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب در دومین بازی امروز در سالن 12 هزارنفری آزادی از ساعت 16 دو تیم برزیل و کلمبیا در گروه B به مصاف هم می‌روند.

سومین روز از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز پنج شنبه از ساعت 10 صبح با دیدار تیم های روسیه و کامرون از گروه C در سالن فدراسیون پیگیری شد. تیم روسیه در این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر 19 کامرون را از پیش رو برداشت.

نرگس افشین داور بین المللی ایران به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کرد.

از ساعت 13 دو تیم بلژیک و بلغارستان در سالن فدراسیون به مصاف هم می روند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول