اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ستاد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی‌های اداری است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: ستاد توسعه خاوران تشکیل شده تا با حرکت بر محور شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و نیز اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بروکراسی‌های اداری را بشکند.

ستاد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی‌های اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: اصل کار ستاد توسعه خاوران حمایت از ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان و حل و فصل مشکلات مطرح شده در مسیر سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی است.

وی بیان داشت: در این راستا مقرر شده مباحث آب، برق، محیط زیست، منابع طبیعی و غیره ظرف یک هفته آینده در قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مطرح و تصمیمات جدی در این خصوص صورت پذیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی رصد مستمر تفاهم‌نامه از سوی دستگاه‌های مربوطه را مورد انتظار دانست وبا تأکید بر اینکه این مهم باید در دستورکار ویژه مدیران قرار گیرد، افزود: بخش‌هایی از اطلس سرمایه‌گذاری استان و شهرستان‌ها آماده است و باید تا یک ماه آینده تکمیل شود.

ملانوری متذکر شد: ما به اطلس سرمایه‌گذاری نیاز داریم تا بدانیم  در چه نقطه‌ای چه نوع فعالیتی را می‌توانیم انجام دهیم ضمن اینکه موضوعاتی که در اطلس قید می‌گردد باید  قابلیت اجرایی  و تولیدی داشته باشد.

وی استفاده از مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در مسیر سرمایه‌گذاری اقتصادی را امری بسیار مهم و جدی دانست که باید مورد استفاده قرار گیرد و اضافه کرد: در این رابطه دبیرخانه باید مطالعات را  دریافت کرده بروزرسانی نماید و مورد استفاده قرار دهد.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: ما باید در ستاد توسعه خاوران براساس اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حرکت کنیم تا در این مسیر از موازی‌کاری و آزمون و خطاهای مجدد جلوگیری کنیم.

ملانوری تأکید کرد: این ستاد تشکیل شده تا با حرکت بر محور شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و نیز اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بهترین نسخه برای درمان دردهای اقتصادی و اشتغال کشور است، بروکراسی‌های اداری را بشکند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول