اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| پیروزی نماینده آسیا مقابل کامرون/ مدافع عنوان قهرمانی بازهم برد

تیم والیبال نوجوانان تایلند در دومین روز مسابقات، نخستین پیروزی خود را برابر کامرون با نتیجه سه بر یک به دست آورد.

والیبال نوجوانان جهان| پیروزی نماینده آسیا مقابل کامرون/ مدافع عنوان قهرمانی بازهم برد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین روز هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران و در سومین دیدار سالن فدراسیون تیم‌های تایلند و کامرون از ساعت ۱۶ از گروه C این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

تایلند در ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 13، 25 بر 21 و 25 بر 20 به پیروزی رسید و کامرون هم در ست اول 25 بر 22 به برتری دست یافت.

مسابقه آخر این سالن به دلیل حضور نداشتن تیم دومینیکن به دلیل مثبت بودن تست کرونای بازیکنانش و کنار گذاشته شدن از مسابقات برگزار نمی شود و مصر 3 بر صفر پیروز بازی است.

در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و در سومین بازی روز چهارشنبه سالن 12 هزارنفری آزادی، دو تیم ایتالیا و جمهوری چک در گروه B مقابل هم ایستادند.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل برزیل پیروز شده بود و جمهوری چک هم با نتیجه 3 بر یک بر کلمبیا غلبه کرده بود.

در بازی دوم این ایتالیا بود که موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 15 به دومین برد متوالی خود برسد. به این ترتیب ایتالیا با کسب 2 برد مهیا تقابل با بلاروس در سومین بازی خود خواهد شد.

در آخرین بازی امروز در سالن 12 هزارنفری آزادی از ساعت 19 تیم نوجوانان ایران به مصاف هند می‌رود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول