اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

فاز جدید همکاری امارات و رژیم صهیونیستی در حوزه هوانوردی

صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که با یک شرکت اماراتی برای همکاری در حوزه هوانوردی قرارداد امضا کرده است.

فاز جدید همکاری امارات و رژیم صهیونیستی در حوزه هوانوردی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که با شرکت مهندسی اتحاد امارات برای تبدیل هواپیماهای مسافربری بوئینگ 777 به هواپیماهای باری در قالب یک کارخانه در ابوظبی قرارداد امضاء کرده است. قرار است این واحد به عنوان تاسیسات نگهداری و تعمیرات صنایع هوافضای اسرائیل عمل کرده و پاسخگوی تقاضای فزاینده برای هواپیماهای باری باشد.

تونی داگلاس، مدیرعامل گروه هوانوردی اتحاد در این باره می‌گوید: نه تنها ما شاهد تقاضا هستیم، بلکه ما به این اقدام به عنوان راه حلی برای مشتریانمان و یک مسیر خوب برای تولید ارزش افزوده نگاه می‌کنیم.

در طول بحران کرونا با پایین آمدن ارزش هواپیماهای دست دوم و افزایش خرید و فروش اینترنتی تقاضا برای تبدیل هواپیماهای مسافربری به هواپیماهای باری افزایش یافته است. در حال حاضر طرف اسرائیلی حضور جدی در تبدیل هواپیماهای بوئینگ 737، 747 و 767 به هواپیماهای باری دارند.

این قرارداد در حالی امضاء شده که حدود یک سال پیش تحت فشار آمریکا، اماراتی‌ها تن به توافق برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دادند. در این مدت همچنین چند شرکت اسرائیلی توانسته‌اند در امارات حضور پیدا کنند؛ به عنوان مثال صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی در ماه مارس گفت که قصد دارد یک سامانه دفاع پهپادی را با شرکت نظامی اِج امارات راه‌اندازی کند.

شرکت خدمات مهندسی اتحاد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیرات و نگهداری هواپیماهای مسافربری در خاورمیانه است و دفتر مرکزی آن در ابوظبی قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول