اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آرسنال به سیم آخر زد؛ 6 بازیکن در آستانه فروش برای جذب ستاره مادرید

باشگاه آرسنال قصد دارد در روزهای باقی مانده 6 بازیکن خود را به تیم های دیگر واگذار کند تا بتواند ستاره اتلتیکو را خریداری کند.

آرسنال به سیم آخر زد؛ 6 بازیکن در آستانه فروش برای جذب ستاره مادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، 5 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات کشور انگلیس باقی مانده و همه تیم ها در تلاش هستند تا در این زمان کوتاه ترکیب خود را تقویت کنند. یکی از تیم هایی که انتظار می رود در روزهای پایانی فعال باشد، آرسنال بوده که اصلا فصل را خوب آغاز نکرده است.

آرسنال در این تابستان آلبرت لوکونگا، نونو تاوارس، بن وایت، مارتین اودگارد و ارون رمسدیل را خریداری کرده و می خواهد ستاره اتلتیکومادرید را نیز به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

  نام بازیکن پست بازیکن تیم مبدا قیمت خرید
1 نونو تاوارس  وینگ بک چپ بنفیکا 7.2 میلیون پوند
2 آلبرت لوکونگا هافبک تدافعی اندرلخت 15.75 میلیون پوند
3 بن وایت دفاع وسط / راست برایتون 50 میلیون پوند
4 مارتین اودگارد هافبک تهاجمی رئال مادرید 30 میلیون پوند
5 ارون رمسدیل دروازه بان شفیلد یونایتد 24 میلیون پوند

*آرسنال در این تابستان برای خرید 5 بازیکن 127 میلیون پوند هزینه کرده است.

طبق گزارش دیلی اکسپرس، آرسنال در روزهای پایانی بسیار فعال خواهد بود و این تیم می خواهد در این 5 روز، 6 بازیکن خود را به تیم های دیگر واگذار کند تا بتواند شرایط خرید «کران تریپیر» را فراهم سازد. 

هکتور بیرین، دفاع و وینگ بک راست آرسنال، تقاضای خروج کرده و آرتتا نیز موافق رفتن این مدافع اسپانیایی است ولی توپچی ها هنوز پیشنهاد دائمی برای او بدست نیاورند تا او را بفروشند. آنها می خواهند بیرین را به فروش رسانند و با انتقال 5 بازیکن دیگر، شرایط خرید تریپیر مهیا شود.

طبق گزارش اکسپرس، آرسنال می خواهد و امیدوار است 6 بازیکن خود را به تیم های دیگر واگذار کند. ویلیان که به احتمال زیاد امارات را ترک خواهد کرد بزرگترین آنهاست. هکتور بیرین، میتلند نایلز، ادی انکتیا،  لوکاس توریرا، ریس نلسون و سعاد کولیسیناچ دیگر خروجی های آرتتا در تابستان کنونی هستند. البته هنوز پیشنهادی برای این بازیکنان بدست نیامده و باید دید چه اتفاقی برای آرسنال رخ خواهد داد. 

این تیم در 2 بازی اول خود در لیگ برتر انگلیس شکست خورده و یک آمار فاجعه بار را به ثبت رسانده است. آنها امشب در جام اتحادیه میهمان وستبرومویچ آلبیون هستند و شنبه باید با منچسترسیتی رقابت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول