اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت سیزدهم گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی سیزدهم با عمل به منویات رهبری گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

دولت سیزدهم گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود

سیدناصر حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند به دولتمردان و کارمندان دلسوز و متعهد دستگاه های اجرایی و دولتی اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت یادآور و احیاکننده روزهای ماندگار و تاریخی خدمتگزاری شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه نامگذاری هفته دولت، حرکتی مهم در راستای وحدت میان مردم و دولت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال  «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرده‌اند و بدون شک توجه ویژه دولت انقلابی سیزدهم در عملی کردن و سمت و سو دادن رویکرد دولت به منویات حکیمانه و کارشناسی شده مقام معظم رهبری گره‌گشای بسیاری از مشکلات و گره‌های اقتصادی کشور خواهد بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با تاکید بر عملی کردن شعار دولت سیزدهم مبنی بر "دولت مردمی، ایران قوی"، گفت: امیدواریم دولت سیزدهم به ریاست آیت‌‌الله رئیسی با کابینه‌ای قوی و متعهد، گام‌هایی مهم و اساسی با عزمی ملی و انقلابی در راستای برطرف کردن مشکلات و بازگرداندن اعتماد مردم بردارد.

حسینی پور تصریح کرد: بدون شک بازگرداندن اعتماد ملت شریف و وفادار به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی در سایه تلاش برای خدمتگزاری صادقانه و بدون منت، تضمینی ناگسستنی برای دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول