اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انجام ۳۳۹ عملیات امدادی توسط آتش نشانان قزوینی در یک ماه/ نجات از آسانسور همچنان در صدر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انجام 339 عملیات امدادی توسط آتش‌نشانان در مردادماه خبرداد که همچنان بیش‌ترین مأموریت‌ها مربوط به نجات افراد از آسانسور بوده است.

انجام ۳۳۹ عملیات امدادی توسط آتش نشانان قزوینی در یک ماه/ نجات از آسانسور همچنان در صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در مرداد ماه، آتش نشانان قزوینی، ۳۳۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام دادند.

موسی خانی ادامه داد: در مردادماه، ۳۳۹ مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان قزوینی انجام شد که همچنان ماموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیش‌ترین عملیات امداد و نجات در این سازمان را شامل می‌شود و در حوزۀ اطفای حریق نیز بیش‌ترین آمار مربوط به عملیات آتش‌سوزی منازل مسکونی بوده است.

 وی افزود: طی این ماه به طور متوسط روزانه ۱۱ عملیات توسط پرسنل این سازمان انجام شده است.

موسی خانی اظهار کرد: حریق منزل مسکونی با ۱۷ مورد، حریق اماکن تجاری با ۱۰ مورد و حریق وسایل نقلیه با ۸ مورد بیش‌ترین تعداد عملیات‌های اطفایی را داشتند و حادثه آسانسور با ۸۰ مورد، محبوس شدن با ۴۱ مورد، گیر کردن اجسام حلقوی ۲۹ مورد و ریزش آوار با 3 مورد بیش‌ترین عملیات‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

موسی خانی ضمن تشکر از رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آن‌ها خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به کپسول آتش نشانی اقدام کنند چرا که اطفاء حریق خودرو در لحظات اولیه می‌تواند از خسارات مالی و جانی جلوگیری کند و این امر نیازمند داشتن و تجهیز کپسول خاموش کننده مناسب در خودرو است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول