اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

واشنگتن مجوزهایی برای دسترسی دانشجویان ایرانی به خدمات آموزشی صادر کرد

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا روز سه‌شنبه مجوزهای عمومی برای دسترسی دانشجویان ایرانی به خدمات آموزشی در آمریکا صادر کرد.

واشنگتن مجوزهایی برای دسترسی دانشجویان ایرانی به خدمات آموزشی صادر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز سه‌شنبه (2 شهریور) مجوزهایی مشروطی را برای دانشجویان ایرانی برای استفاده از خدمات آموزشی این کشور صادر کرد.

بر اساس مجوز صادر شده که در وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شده، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمریکا از تاریخ اول سپتامبر 2021 (10 شهریور) به مدت یک سال این مجوز را خواهند داشت که با در نظر گرفتن شرایطی، به دانشجویان ایرانی که در ایران ساکن هستند یا آنکه در خارج ایران بوده اما مقیم ایران به شمار می‌آیند و همچنین واجد شرایط رواید دانشجویی هستند، خدمات آموزش آنلاین و نرم‌افزارهایی در سطوح بالاتر از کارشناسی ارائه دهند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در این مجوز هشدار داده است که بر اساس این مجوز عمومی اجازه صادرات یا صادرات مجدد هرگونه خدمات یا نرم افزاز به دولت ایران یا هر فردی که اموال او مسدود شده باشد، وجود ندارد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول