اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی کشور/ حسینی: وحیدی توان همگرایی در مسائل مختلف را دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشور فردی جامع‌الشرایط است که توان ایجاد همگرایی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارد.

موافق وزیر پیشنهادی کشور/ حسینی: وحیدی توان همگرایی در مسائل مختلف را دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور در دولت سیزدهم با بیان اینکه آقای وحیدی از افراد باسابقه در سطوح مدیریتی متفاوت در کشورمان بوده است، اظهار داشت: در پی معرفی کابینه تاکنون، قدرت‌های معاند و رژیم صهیونیستی نسبت به معرفی وحیدی عصبانی بوده‌اند و هرجا دشمنان از موضوعی عصبانی باشند یعنی انتخاب و حرکت ما درست بوده است.

وی ادامه داد: ایشان چهره‌ای شناخته شده برای مردم است؛ در بدو ورود به سپاه بنیان‌گذار نیروی قدس سپاه بوده و در دانشگاه عادی دفاع ملی تحصیل کرده و به جوانب مختلف کشور اشراف دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مسئولیت‌های احمد وحیدی از جمله چهار سال وزارت دفاع، عضویت شورای راهبردی روابط خارجی و عضویت مجمع  تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: در رأس وزارت کشور باید کسی قرار بگیرد که در حوزه‌های مختلف صاحب تبحر و اشراف باشد و این ویژگی در آقای وحیدی قرار دارد.

حسینی به برخی انتظارات از وزارت کشور در دولت آینده اشاره کرد و گفت: تقویت مدیریت بحران، تقویت بازارچه‌های مرزی، بهبود مدیریت‌های شهری و ارتقای دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله مسائلی است که در دولت آینده باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه حدود 1345 شهرداری در کشور فعال است، خاطرنشان کرد:لازم است فردی جامع‌الشرایط بر رأس وزارت کشور باشد که بتواند حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را همگرا کند و در چنین شرایطی، یکی از ستون‌‌های کابینه آقای وحیدی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشور به واسطه توانمندی‌های علمی و پژوهشی که در دانشگاه عالی دفاع ملی به دست آورده در زمینه مسائل مربوط به توسعه استان‌ها، توسعه سواحل مکران و طرح جامع کویر اشراف کافی دارد. 

وی در پایان خطاب به وزیر پیشنهادی کشور خاطرنشان کرد: این روزها در استان‌ها فهرست‌هایی در رابطه با مسئولان حوزه کاری شما پخش می‌شود؛ توجه ویژه کنید که افراد صاحب صلاحیت مسئولیت‌ها را به عهده بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول